خدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین
Replying toخدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین
@GOLGOL4hReplying toعملکرد و دستاورد سالها قائم مقامی وزارت صمت توسط اقای مفتح چه بوده است؟ اگر ایشان نسبتی با شهید مفتح نداشتند ایا تا اینجا می رسیدند و اینقدر دوام می آوردند؟
Replying toعه فقط همین پیش از حد گرون کرده ؟ حدش چنده ؟؟؟؟؟؟؟
Replying toمملکت بی صاحاببی در و پیکراین هم از روزگار ملت!
@Nafisi4hReplying toمگه برای صنعت انحصارسازی شده که بازار سرمایه گذاری ازش ساختن ! حدی هم وجود داره ؟
Replying toاینقدر بی عرضه اید که نمیتوانید جلو این خائنین به مردم را بگیرید وای بر ما که امسال شما رأس کارید
Replying toماهیچ تر از هیچ در این هیچ ،پی هیچ دویدیم،در این هیچ،جز این هیچ، دگر هیچ ندیدیم
Replying toحق دارید آقا قبول داریم ..چشمم چشم .. باهاشون برخورد میکنیم .قول🤚
@Jalalm4hReplying toایرانخودرو یکی از نمادهای مدیریت در کشور است در معادن وشرکت های تولیدی ونفت وگاز و....هم همین گونه وچه بسا بدتر است
Replying toجوری شده که ایران خودرو تو مملک خودش شده یک ارتش که در کشور خودش تصمیم میگیره کاش یکی از مسئولان اجازه میداد تا ما مردم به حسابشان میرسیدیم
@Smre5194hReplying toواقعا متاسفم براتون با این دولت مزخرف اصلاح طلب که خون مردم کردین توی شیشه. انشاءالله خدا کاسه چه کنم چه کنم به دستتون که پدر مردم رو درآوردین
Replying toصدای هیچ کس در نیومد تا اینکه ایرانخودرو فروش خودش انجام داد تموم شد وزارت صمت هدف تشکیل شورای رقابت و سازمان حمایت چیه؟ اگه قراره هر سه ماه یکبار اینا ۵۰ درصد محصولات بی کیفیتشون رو گرون کنند اینا رو انحلال کنید که حداقل از بیت المال الکی هزینه نشه
سرافرازی وزارت صمت و سازمانهای مسئول و بازرسی و..........وقتی نظارت گل وبلبلی است ؟همین میشود.........علت افاضات معاون محترم وزیر فقط بخاطر دیده شدن است ؟!!
Replying toمقصر مجلس است و مردم خواهان منحل شدن مجلس هستن مجلس موافق و حمایت کرد ازین واکذاری غلط به کروز مفسد مجلس واردات و هم داده به این لابی مفسد شرکتها فشل مجلس مصوب کرده هر سه ماه ! افزایش نرخ بدن ! و ... این مجلس و باید به توپ بست
Replying toقیمت ایرانخودرو برای خودرویی مثل تارا ای اف پی حدود ۱۵ هزار دلار آمریکا است! حالا با ۱۵ هزار تا در بازار های جهانی چی می دن؟؟؟ اون قدر ماشین داریم که حد و اندازه ندارد. به نظر من ایراد از تعرفه است، حالا که قیمت بین المللی شده تعرفه هم حداقل مثل مناطق آزاد بشه. این ظلم پذیرفتنی نیست.
Replying toمردم از رهبری محترم درخواست لغو این واگذاری و دارن خواست همه مردم لغو این واگذاری و توقیف اموال و محاکمه کروز مفسد است
Demandمطالبه کاهش قیمت کارخانه ایرانخودرو
با توجه به کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد، این انتظار وجود داشت که کارخانهجات خودروسازی هم قیمت محصولات خود را همزمان با اخبار و امضای توافق سیاسی کاهش دهند اما در تصمیمی عجیب و شوکهکننده کارخانه ایرانخودرو تصمیم به افزایش قیمت محصولات خود گرفت که این کار بیش از پیش قدرت خرید مردم را پایین میآورد. از مسئولین محترم و در راس آن مجلس شورای اسلامی و دولت محترم تقاضا مندیم به این مسئله ورود کرده و زمینه کاهش قیمتها را فراهم آورند. این حق مردم عزیز ایران که تا پای جان برای ایران ایستادند نیست...
مجلس و قوه قضائیه و دولت و ایرانخودرو
0100Claim reportShow this thread
پیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
2 votes • 6 days and 22 Hours and 17 Minutes leftOnly the creator can see voters
Replying toمجلس و باید به توپ بست چرا مجلس ساکته ؟ چرا این شزکت و به کروز مفسد دادید ؟ همه باهم هستن مدیر بانک اینده امروز مدال هم حتما میگیره ! بابک زنجانی ازاد شده و ...