خدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین
@user1768658488281 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین
@GOLGOL1 ساعت پیشدر پاسخ بهعملکرد و دستاورد سالها قائم مقامی وزارت صمت توسط اقای مفتح چه بوده است؟ اگر ایشان نسبتی با شهید مفتح نداشتند ایا تا اینجا می رسیدند و اینقدر دوام می آوردند؟
@Nafisi1 ساعت پیشدر پاسخ بهمگه برای صنعت انحصارسازی شده که بازار سرمایه گذاری ازش ساختن ! حدی هم وجود داره ؟
@user170910140428860820757 دقیقه پیشدر پاسخ بهاینقدر بی عرضه اید که نمیتوانید جلو این خائنین به مردم را بگیرید وای بر ما که امسال شما رأس کارید
@user170910155180206145157 دقیقه پیشدر پاسخ بهماهیچ تر از هیچ در این هیچ ،پی هیچ دویدیم،در این هیچ،جز این هیچ، دگر هیچ ندیدیم
@Jalalm51 دقیقه پیشدر پاسخ بهایرانخودرو یکی از نمادهای مدیریت در کشور است در معادن وشرکت های تولیدی ونفت وگاز و....هم همین گونه وچه بسا بدتر است
@user170910140428860820751 دقیقه پیشدر پاسخ بهجوری شده که ایران خودرو تو مملک خودش شده یک ارتش که در کشور خودش تصمیم میگیره کاش یکی از مسئولان اجازه میداد تا ما مردم به حسابشان میرسیدیم
@Smre51941 دقیقه پیشدر پاسخ بهواقعا متاسفم براتون با این دولت مزخرف اصلاح طلب که خون مردم کردین توی شیشه. انشاءالله خدا کاسه چه کنم چه کنم به دستتون که پدر مردم رو درآوردین
@user17822116345338 دقیقه پیشدر پاسخ بهصدای هیچ کس در نیومد تا اینکه ایرانخودرو فروش خودش انجام داد تموم شد وزارت صمت هدف تشکیل شورای رقابت و سازمان حمایت چیه؟ اگه قراره هر سه ماه یکبار اینا ۵۰ درصد محصولات بی کیفیتشون رو گرون کنند اینا رو انحلال کنید که حداقل از بیت المال الکی هزینه نشه
@user170910177124661435232 دقیقه پیشسرافرازی وزارت صمت و سازمانهای مسئول و بازرسی و..........وقتی نظارت گل وبلبلی است ؟همین میشود.........علت افاضات معاون محترم وزیر فقط بخاطر دیده شدن است ؟!!
@user17781703872127 دقیقه پیشدر پاسخ بهمقصر مجلس است و مردم خواهان منحل شدن مجلس هستن مجلس موافق و حمایت کرد ازین واکذاری غلط به کروز مفسد مجلس واردات و هم داده به این لابی مفسد شرکتها فشل مجلس مصوب کرده هر سه ماه ! افزایش نرخ بدن ! و ... این مجلس و باید به توپ بست