وزارت صمت: ایران خودرو بیش از حد گران کرده است

درحالی‌که یک هفته از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو گذشته و این خودروساز با قیمت های جدید ۶۲ هزار دستگاه خودرو فروخته است امروز سه شنبه محمد صادق مفتح گفت: «نسبت به میزان افزایش قیمت ایران خودرو معترض هستیم» این خودروساز بیش از حد قیمت‌ها را گران کرده است.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ قائم مقام وزیر صمت می‌گوید: خودروساز باید برای بررسی قیمت‌ها اسناد و مدارک به سازمان حمایت ارائه کند. ایران خودرو «باید حرف وزارت صمت را گوش دهد» و قیمت‌های جدید را از سایتش بردارد.
ایران‌خودرو هفته گذشته قیمت محصولات خود را تا ۵۰ درصد افزایش داد و بلافاصله پس از آن، سیزدهمین مرحله فروش محصولاتش را با قیمت‌های جدید اجرا کرد که در این طرح ۶۲ هزار دستگاه خودرو به فروش رسید. این شرکت در بهمن‌ماه سال گذشته نیز بدون دریافت مجوز، قیمت‌های جدیدی اعلام کرده بود که با واکنش نهادهای نظارتی همراه شد و در نهایت مکلف به اصلاح قیمت‌ها شد؛ اما در پایان، قیمت‌های مصوب با اندکی کاهش نسبت به نرخ‌های اعلامیی این شرکت، تأیید شد.مفتح می گوید: سازمان حمایت به عنوان متولی رسمی محاسبه قیمت تمام شده خودرو باید اسناد و مدارک ایران خودرو را درباره قیمت ها بررسی کند. ایران‌خودرو در افزایش قیمت خرداد امسال، بهای دنا پلاس اتوماتیک را از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نسبت به اردیبهشت‌ماه افزایش داده است.#ایران_خودرو#قیمت#وزارت_صمت
13:08 - 2 تیر 1405
اقتصاد
صنعت و تجارت




15 پاسخ

@user1768658488281 ساعت پیش
در پاسخ به
خدا لعنت کنه این مافیای کروز رو که با زد و بند مالک ایران خودرو شدند و روزگار ملت را دارند سیاه می کنند، فریاد رسی هم نیست ...به والله از نتایانهو بدترن این قوم الظالمین

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا گل گل‌
@GOLGOL1 ساعت پیش
در پاسخ به
عملکرد و دستاورد سالها قائم مقامی وزارت صمت توسط اقای مفتح چه بوده است؟ اگر ایشان نسبتی با شهید مفتح نداشتند ایا تا اینجا می رسیدند و اینقدر دوام می آوردند؟

@user1708416375521 ساعت پیش
در پاسخ به
عه فقط همین پیش از حد گرون کرده ؟ حدش چنده ؟؟؟؟؟؟؟

تصویر نمایه‌ی ‌فردین سنگ چیان‌
@Fsangchian1 ساعت پیش
در پاسخ به
مملکت بی صاحاببی در و پیکراین هم از روزگار ملت!

@Nafisi1 ساعت پیش
در پاسخ به
مگه برای صنعت انحصارسازی شده که بازار سرمایه گذاری ازش ساختن ! حدی هم وجود داره ؟

@user170910140428860820757 دقیقه پیش
در پاسخ به
اینقدر بی عرضه اید که نمی‌توانید جلو این خائنین به مردم را بگیرید وای بر ما که امسال شما رأس کارید

@user170910155180206145157 دقیقه پیش
در پاسخ به
ماهیچ تر از هیچ در این هیچ ،پی هیچ دویدیم،در این هیچ،جز این هیچ، دگر هیچ ندیدیم

تصویر نمایه‌ی ‌ایـران زیبــــا‌
@amir6794055 دقیقه پیش
در پاسخ به
حق دارید آقا قبول داریم ..چشمم چشم .. باهاشون برخورد میکنیم .قول🤚

@Jalalm51 دقیقه پیش
در پاسخ به
ایران‌خودرو یکی از نمادهای مدیریت در کشور است در معادن وشرکت های تولیدی ونفت وگاز و....هم همین گونه وچه بسا بدتر است

@user170910140428860820751 دقیقه پیش
در پاسخ به
جوری شده که ایران خودرو تو مملک خودش شده یک ارتش که در کشور خودش تصمیم می‌گیره کاش یکی از مسئولان اجازه می‌داد تا ما مردم به حسابشان می‌رسیدیم

@Smre51941 دقیقه پیش
در پاسخ به
واقعا متاسفم براتون با این دولت مزخرف اصلاح طلب که خون مردم کردین توی شیشه. انشاءالله خدا کاسه چه کنم چه کنم به دستتون که پدر مردم رو درآوردین

@user17822116345338 دقیقه پیش
در پاسخ به
صدای هیچ کس در نیومد تا اینکه ایرانخودرو فروش خودش انجام داد تموم شد وزارت صمت هدف تشکیل شورای رقابت و سازمان حمایت چیه؟ اگه قراره هر سه ماه یکبار اینا ۵۰ درصد محصولات بی کیفیتشون رو گرون کنند اینا رو انحلال کنید که حداقل از بیت المال الکی هزینه نشه

@user170910008310151692035 دقیقه پیش
در پاسخ به
مملکت بی صاحب و بی درو پیکر همینه

@user170910177124661435232 دقیقه پیش
سرافرازی وزارت صمت و سازمان‌های مسئول و بازرسی و..........وقتی نظارت گل وبلبلی است ؟همین می‌شود.........علت افاضات معاون محترم وزیر فقط بخاطر دیده شدن است ؟!!

@user17781703872127 دقیقه پیش
در پاسخ به
مقصر مجلس است و مردم خواهان منحل شدن مجلس هستن مجلس موافق و حمایت کرد ازین واکذاری غلط به کروز مفسد مجلس واردات و هم داده به این لابی مفسد شرکتها فشل مجلس مصوب کرده هر سه ماه ! افزایش نرخ بدن ! و ... این مجلس و باید به توپ بست