9 فروردین 1405

روایت گاردین از اوباشگری سلطنت‌طلبان در لندن

اراذل و اوباش فرقه پهلوی در لندن مخل آسایش و آرامش دیگر ایرانیان شده و با زور سعی می‌کنند که افراد را حامی سلطنت‌طلبان کنند.
سطلی می‌خواستن موقع انقلابشون در ایران «جوی خون» راه بندازن. یه مشت اراذل و اوباش جنایتکار که تا دستگیر میشن مانند اربابشون نتانیاهو موش میشن و میگن فریب خوردیم 🥲
21:06 - 9 فروردین 1405

28 واکنش
8595 بازدید