@Bagher3139 فروردین 1405در پاسخ بهخوبه دنیا ببینه خود این ادم و طرفدارانش چقدر متمدن هستن😂وقتی اینترنت باز بود یکی از تفریحاتم سرکار گذاشتن این پهلوی چی ها بودیه مشت بی رگ و ریشه مثله خود شازدشون
@DrHashemi9 فروردین 1405در پاسخ بهبا چیزایی که تو دی ماه دیدیماگر این ادم ها جایی قدرت رو دست بگیرند چنان خفقان و دیکتاتوری و مارپیچ سکوتی و فسادی راه میندازن که اسرائیلی ها هم تعجب کنند!
@user17091013398374631839 فروردین 1405در پاسخ بهپخلویها، نه تنها در ایران افتضاح آفریدند که آخر مجبور شدن گورشون رو گم کنن و به بیرون از ایران و توو زباله انداخته بشن، حالا طرفداران دوزاریشون هر جا باشن اونجا رو به چوخ میدن ، زمان آن رسیده، این جماعت الدنگِ ارازل از جوامع دنیا، پاکسازی و به زباله دان تاریخ فرستاده بشن.
@user17091014114935297719 فروردین 1405در پاسخ بهیادتون نره سطلی ها این توهم رو در شبکه ی x داشتن که بعد حمله ی آمریکا با کمک جاسوسای موساد و دستور از خارج تو خیابون بریزن و به قول خودشون نزدیک ۲۰ میلیون طرفدار جمهوری اسلامی رو اعم از زن و کودک سر ببرن. این وحشیای داعشی بی شرافت. قطع اینترنت بین الملل تا پایان جنگ تحمیلی الزامیه.
@IRAN_VATAN9 فروردین 1405در پاسخ بهایجاد سامانه انلاین برای ثبت نام و حضور در جبهه های جنگمطالبهایجاد سامانه انلاین برای ثبت نام و حضور در جبهه های جنگ
از مسولین محترم در خواست داریم سامانه ثبت نام برای حضور در جبهه های نبرد ایجاد کنند و لازم است بصورت زنده و قابل دسترس برای تمامی آزادگان جهان باشد که هر آزاده ای بتواند برای پیوستن به جبهه حق اعلام آمادگی کند تا ترامپ قمار باز و رژیم کودک کش صهیونیستی متوجه بشن که لشکریان حسینی و لشکریان حق چه میزان آماده جهاد برای نابودی فرعون زمانه هستند ، ترامپ باید بداند نه تنها ایرانیان بلکه تمام آزادگان جهان سال هاست منتظر این نبرد هستند.
شورای امنیت ، نیروهای مسلح ،، شورای امنیت ملی .ستاد نیروهای ********** پاسدران انقلاب اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17091014114935297719 فروردین 1405در پاسخ بهسطلی میخواستن موقع انقلابشون در ایران «جوی خون» راه بندازن. یه مشت اراذل و اوباش جنایتکار که تا دستگیر میشن مانند اربابشون نتانیاهو موش میشن و میگن فریب خوردیم 🥲
@Vatanparast_sabour9 فروردین 1405در پاسخ بهمن همیشه میگفتم سس خرسی و طرفدارای اوباشش اگه حتی به قدرت کوچیک در حد اداره یک روستا برسن سیاهترین روز ایرانه چه برسه به کل کشور!چرا هر کی با سواده میگه سلطنت طلبی احمقانه است!حتی اگه مخالف نظامم باشه هیچوقت اینارو نمیخوادیه مشت بی سواد،متوهم که مملکت مارو وارد جنگ کردنتسویه حساب کنید با اینها
@IranianCivilisation9 فروردین 1405در پاسخ بهخدایا از عمر وطن فروشان و پهلوی، کم کن و به عمر سگ های زنده یاب هلال احمر اضافه کن.از هیروشیما تا میناب: #یک_انتقام_برای_همه
@user17091014114935297719 فروردین 1405سطلی مخالف مغزه و از کتاب و هرچیزی که باعث شه اندکی تفکر کنه متنفره. فقط خون و جنایت و کثافت کاری بهش لذت میده.سطلی یه فرقه ای در حد بربر های دور از تمدنه، یه ضایعه ی چرک اجتماعیه که باید از سطح هر کشوری پاک شه وگرنه اون کشور و جامعه رو نابود میکنه.
@Khandaee9 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهجنگ خلیج فارس
نام جنگ خلیج فارس با توجه به اینکه تنگه هرمز مهم ترین بخش جنگ هست و مهم ترین درگیری و منطقه استراتژیک جنگ در خلیج فارس بوده و دشمنانی که به ایران حمله کرده و کشورهایی که در این تجاوز مشارکت داشته اند همیشه بدنبال گذاشتن نام جعلی روی خلیج فارس بوده اند نام جنگ را باید خلیج فارس گذاشت تا همیشه در ذهنشان بماند و نام جنگ هم خاری در چشمانشان باشد جنگ خلیج فارس جنگ خلیج فارس جنگ خلیج فارس
شورای امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، هیات دولت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17091014114935297719 فروردین 1405در پاسخ بهاز نظر سطلی: اصلاح طلب و اصولگرا طرفدار جمهوری اسلامین و باید سرشونو برید، فمنیست و طرفدار محیط زیست هم چپ هستن و برای اقتصادشون(!) خطرناکن و باید سرشونو برید. عه چقدر شبیه فاشیستا
@Amirmarri9 فروردین 1405در پاسخ بهانشالله فردای پیروزی، باید همه این ها رو ایران بخواد، تا زمین رو از وجود نجسشون پاک کنه فقط هم با آتیش!
@Khalij_e_irani9 فروردین 1405دو نفر از دوستان سلطنت طلبم منو بلاک کردند؛ چرا؟من حرفها و حتی توهینهای اونا به منطق، فرهنگ و دینم رو گوش میدادمولی اونا تاب شنفتن حرفای منو نداشتنیعنی افرادی بی ظرفیتو بی ادبو کله شقو همزمان مدعی آزادی بیان!!!…نمایش بیشتر
@FarzandIrann9 فروردین 1405اقا بی خبرید ،چه حجمی اوباش از ایران میرفتن ترکیه که زمینی برن اروپا برای پناهندگی😂فلک زده ها میگفتن باید یک کیس]case[ معرفی کنن چرا دارن پناهنده میشن و 99 درصد دلیل حکومت و مخالفتشون با حکومت و سلطنت طلب بودن میارن چون مجبورنو در ادامه برای بقا و درآمد و زندگی راحت بدون کار ،به جریان اصلی سلطنت ط…نمایش بیشتر