دریابان شمخانی: بحث درباره توان موشکی در اختیار مذاکره‌کنندگان نیست

دبیر شورای دفاع در واکنش به تهدیدات نظامی دشمنان به‌ویژه آمریکا و اسرائیل، تأکید کرد: هرگونه اقدام خصمانه از سوی آنان با پاسخی قاطع، محکم، فوری و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.
دریابان علی شمخانی، دبیر شورای دفاع، در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره مشارکت گسترده مردم در این مراسم اظهار کرد: این حضور پرشور، همچون سال‌های گذشته، حامل پیامی روشن است و آن اینکه ملت ایران تا آخرین نفس در صحنه خواهد ماند.وی در ادامه با اشاره به تهدیدات موجود گفت: فرماندهان نیروهای مسلح در موقعیت‌های مختلف با بیان و نیز نمایش قدرت گفته‌اند که اگر تعرض نظامی هرچند محدود به ایران صورت بگیرد مفهوم آغاز جنگ را دارد.دبیر شورای دفاع بیان کرد: این جنگی نیست که به جغرافیایی، محدود باشد و فقط میان دو حریف باشد بلکه طبعاً این جنگ در چنین منطقه‌ای اصولاً فقط دربرگیرنده مسائل نظامی نیست و باتوجه به ظرفیت انرژی منطقه، حتما روی عوامل متعددی در جهان تاثیرگذار خواهد بود که زندگی جهانیان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.شمخانی تصریح کرد: عاقلانه این است طرف مقابل مسیر مذاکره که آغاز شده را نه با نمایش بلکه به‌شکل جدی دنبال کنند.وی درباره احتمال طرح موضوع توان موشکی ایران در جریان مذاکرات از سوی طرف مقابل، اظهار کرد: توان موشکی بحثی نیست که در اختیار مذاکره‌کنندگان باشد.دبیر شورای دفاع همچنین در واکنش به تهدیدات نظامی دشمنان، به‌ویژه ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: هرگونه اقدام خصمانه از سوی آنان با پاسخی قاطع، محکم، فوری و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.پایان پیام/
12:05 - 22 بهمن 1404



25 الإجابة

‌امیر شاهدار1:20😭‌ صورة الملف الشخصي
@Yaheidarkarar22 بهمن 1404
تعليقًا على
انشالله اینبار تا نابودی رژیم صهیونیستی جنگ را ادامه خواهیم داد

@user1705942958222 بهمن 1404
تعليقًا على
وقتی می گی پشیپان کننده یعنی برای بعد از جنگ وجود نحس اش را برسمیت می شناسی. بگو تمام کننده و نابود کننده

مستخدم صورة الملف الشخصي
@Kkamran8422 بهمن 1404
تعليقًا على
زمانی که دبیرشورای امنیت ملی بودی خوب پاسخ های محکم قاطع داده شده مخصوصا پاسخ به ترور سردار سلیمانی خیلی قاطعانه بود

‌خلیج فارس‌ صورة الملف الشخصي
@user17683787584722 بهمن 1404
به ایشان شک دارمنباید ایشان راس هرم امنیتی باشهاونم از وضعیت لباس پوشیدن دخترشحتی معاون یا ریس دفتر ایشان نفوذی بود اگه یادتون باشهاگه ادم خوبی بود شهید میشد لیاقت نداشت شهید نشدعنصر نامطلوبه

@Alireza5922 بهمن 1404
تعليقًا على
ابتدا اجاز بدید خبرهای که از خانواده ایشان درز کرده از ذهمن ها فراموش بشن بدهدر ضمن اینا چرا بازنشسته نمیشنچرا اینقدر شوق خدمت دارنمشکل ما در این کشور همین ها هستند در ابتدا

‌ايران وطنم‌ صورة الملف الشخصي
@Only_Iran22 بهمن 1404
تعليقًا على
سلام. اتفاقا حضور کمرنگ و قهر مردم باید شما را بفکر تصمیمات جدی بیاندازد. حقیقت قابل کتمان نیست. زمان برای تغییر ریل هم زیاد نیست. باید با دنیا توافق و صلح کنیم. باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم. رفع کامل تحریمها، نجات اقتصاد و وفاق ملی که باید با برگزاری رفراندوم در موضوعات مختلف با مردم آشتی کرد

‌جنگ زده‌ صورة الملف الشخصي
@natsuki22 بهمن 1404
تعليقًا على
همینکه از قبلی جون سالم به در بردی خداتو شکر کن

@naserm22 بهمن 1404
تعليقًا على
امسال جمعیت زیادی آمده بودند راهپیمایی.پیر و جوان ، کودک و خردسال، ورزشکار و هنرپیشه و ...از همه طیف ها آمده بودند.دولت باید قدر این حضور و پشتیبانی از انقلاب را بداند.گرانی های افسار گسیخته را مهار کند.اگر سازمان بازرسی ضعیف و ناتوان است، از بسیج و سپاه کمک بگیرد.قوه قضائیه قاطعیت داشته باشد.

‌Kevin Garvey‌ صورة الملف الشخصي
@KevinGarvey22 بهمن 1404
تعليقًا على
شما و پسرات از این کشور برید ضرر و خسارت کمتری به مردم میرسه تا جنگ

‌ایرانی‌ صورة الملف الشخصي
@Iraniiiiiiiiiiiiii22 بهمن 1404
تعليقًا على
ان‌شاالله که جنگی صورت نخواهد گرفت و روز های خوب به این کشور بزرگ برخواهد گشت.

‌مسدود شده فارس‌ صورة الملف الشخصي
@masdodshodehfars22 بهمن 1404
تعليقًا على
پاسخ باید همون ۲۳خرداد داده میشد ،

‌آقا کریم‌ صورة الملف الشخصي
@user17706368277222 بهمن 1404
تعليقًا على
با آن ضعف های شخصیتی، سایز این حرف ها نیستی ، دنیا و اکل و تمتع تو خود خود یاسر عرفات هستینفس وجود تو در سمت فرماندهی ، عنایات الهی و امدادهای غیبی را می‌سوزاند نفس طيب لازم بود برای فرماندهی نه نفس خبیث

@fibonachi22 بهمن 1404
تعليقًا على
جنگ قطعی ولی بازدارندگی از همه اونها مهمتره ..شهید عباسی میگفت ما باید به سمت بمب های اتمی تاکتیکی حرکت کنیم ..آمریکا و اسرائیل هیچ مرز انسانی رو نمی شناسند.ژاپن ۷۰۰۰ آمریکایی و ۱۲ ناو رو غرق کرد آمریکا تسلیم شد دو تا شهر و نابود کرد..خواهشا اگه موشک آخر الزمان دارید رو کنید قبل از شروع جنگ..بمب اتم

@user170910001072831721722 بهمن 1404
تعليقًا على
نوع عملکرد آمریکا ممکن است با یک حمله غافلگیرانه مثل ونزوئلا باشد ، سواحل دریای خرز و تحرکات نظامی در باکو و قایقهای تندرو لزوم نظارت بر سواحل خزر را بسیار می کند حمله از شمال ایران بسیار محتمل می باشد ...

@user17686510773422 بهمن 1404
تعليقًا على
دریابان یا پنت هوس بان؟ الان‌تو وضعیت جنگی شما نباید تهران باشی باید وسط دریا باشی کنار نیروی دریای

‌عمار مهدوی‌ صورة الملف الشخصي
@Ammarmahdavi22 بهمن 1404
تعليقًا على
https://farsnews.ir/user176833631165/1768512766837940597 🌱حمایت از محاکمه رضا ربع پهلوی در دادگاه های بین المللی🌴درخواست راه اندازی موتور جستجو ملی قدرتمند در فضای مجازیhttps://farsnews.ir/user176833631165/1768652156770969995
يطلب

رضا پهلوی را در دادگاه لاهه محکوم کنید

بعد از انقلاب ۵۷ خاندان پهلوی از هر طریقی که توانستند به کشور و مردم ضربه زدند. در اغتشاش ۱۴۰۴ نیز رضا پهلوی که در جنگ ۱۲ روزه با اسراییل از حمله به ایران حمایت کرده بود بعنوان تفاله نفوذی آمریکا و اسراییل و با سربازان پیاده نظامش اعتراضات به حق مردم را بسمت خشونت و کشتار پیش برد. با توجه به قوانین بین المللی و دادگاه لاهه از مسئولین ایران اسلامی میخواهیم ایشان را به دادگاه لاهه بکشانند و کارهای خیانت آمیز ایشان را محکوم نمایند.

قوه قضائيه، وزارت خارجه

1000
10٬000

@user17624646649922 بهمن 1404
تعليقًا على
بالاخره متوجه نشدیم مسؤولان این مذاکرات رو رضایت بخش میدونن یا یک نمایش برای حمله غافلگیرانه از طرف آمریکا؟ اگر روی بحث موشکی اصرار دارن چرا مذاکرات رو ادامه میدید

‌دکتر هادی طوماری‌ صورة الملف الشخصي
@Dr_h_toomari22 بهمن 1404
تعليقًا على
فیلم| پشت پرده سفر نتانیاهو به آمریکا چیست؟دکتر هادی طوماری کارشناس مسائل سیاسی پشت‌پرده سفر نتانیاهو به ایالت متحده با هدف اعلامی مداخله در مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و آمریکا را تشریح می‌کند.

إظهار هذا الموضوع


‌اینجا ایران است‌ صورة الملف الشخصي
@Here_is_iran22 بهمن 1404
تعليقًا على
قیام برای خدا + عقلانیتترکیب این دو عامل پیروزی و موفقیت استعقلانیت یعنی اینکه ببین این کاری که می کنی آیا چه بازخورد و نتیجه ای دارد و هزینه آن چقدر است؟به گذشته نگاه کن به اقداماتی که برای آنها هزینه هنگفت شده است نگاه کن کدام به اندازه هزینه ای که شده است سود داشته و اگر ندارد دور بریز