۳ کشته و ۱۷ زخمی در حمله به مقر پلیس + فیلم

گروهی از اغتشاشگران با سوء استفاده از تجمع اعتراضی مردم در ازنا در استان لرستان به مقر پلیس حمله‌ور شدند که در جریان این درگیری ۳ تن کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، حوالی ساعت ۱۸ امروز گروهی از اغتشاشگران با سوء استفاده از تجمع اعتراضی مردم در ازنا در استان لرستان به مقر پلیس حمله‌ور شدند که در جریان این درگیری ۳ تن کشته و ۱۷ نفر زخمی شدند.در جریان این درگیری اغتشاشگران با انواع سلاح سرد و گرم به قصد خلع سلاح مامورین و حمله به اسلحه‌خانه وارد مقر انتظامی می‌شوند که منجر به درگیری می‌شود اغتشاشگران در جریان این یورش ضمن سنگ‌پراکنی به نیروهای پلیس تعدادی از ماشین‌های پلیس را تخریب و به آتش کشیدند.پلیس اعلام کرده است که از اغتشاشگران سلاح گرم ضبط کرده است.#پلیس#انتظامی
٥٩٠ KB
20:29 - 11 دی 1404

5 إعادة النشر14 التفاعل
51٫6k من المشاهدات


24 الإجابة

تعليقًا على
بکشید این کثافتهای عامل موساد رو بهشون رحم نکنید

‌نورالهدا‌ صورة الملف الشخصي
@Mahoor11 دی 1404
تعليقًا على
به عاقبت منافق کور‌کور دچارشون کنید.

‌9**7473‌ صورة الملف الشخصي
@Tyrall11 دی 1404
تعليقًا على
برخورد محکم بکنید نه اینکه بعد از مدتی عفو بخوره آزاد بشند ... اینها اگه قرار بود آدم بشن بعد از جنگ 12 روزه میشدند

تعليقًا على
تنها راه فروکش کردن این فتنه ، کشتن اراذل و اوباش عامل موساد چه به صورت آشکار در صحنه درگیری و چه به صورت پنهان و بعد از شناسایی اونها در خارج از صحنه اغتشاشات هست. و گر نه این اشرار کشور را وارد جنگ داخلی خواهند کرد

@user1764008345411 دی 1404
تعليقًا على
تو این شرایط جنگی هیچ مماشاتی نباید با اغتشاشگران بشه البته معترض حسابش با اوباش مسلح جداست پلیس باید خیلی هوشمندانه اقدام بکنه مخصوصا تو شهرهای کوچیک که فعلا تمرکز موساد رو اوناست

تعليقًا على
خوانندگان محترم خبرگزاری فارس لطفا آرامش خودتون روحفظ کنید . نظام اسلامی بحمدالله دراستانهای لرنشین پایگاه مستحکمی داره واکثریت قریب به اتفاق مردم این مناطق فدایی رهبری وکشورند . نظام اسلامی ازاین حوادث هم با سربلندی گذرخواهدکرد . فدائیان رهبری باتدبیرو آرامش خودشون امنیت منطقه روکنترل شده دردست دار…أظهر المزيد

@Abbas1811 دی 1404
تعليقًا على
چقدر راحت نیروهای امنیتی شهید میشن.

‌فردین سنگ چیان‌ صورة الملف الشخصي
@Fsangchian11 دی 1404
تعليقًا على
این گل هایی که پرپر می شوند، فرزندان این آب و خاک هستندنهادهای امنیتی از چه هراس دارند که مقتدرانه مانع این مزدورهای پست تر از حیوان نمی شوند!

‌promise loyal‌ صورة الملف الشخصي
@aeronat11 دی 1404
تعليقًا على
فقط یک روز شبیه کشورهای غربی عمل کنید. بخدا چندین سال اینا میرن تو لک. اونجا پلیس بگه دستاتو بزار پشت سرت اگر چونه بزنی ۷ تا گلوله نوش جان میکنی. اگر توی خیابون بدویی و پلیس خیال کنه داری سمت اونا میدوی چند تا گلوله میزنن بعد میپرسن

تعليقًا على
تا اعتراضات صنفی سروسامان نگیره هر چند سال یکبار همین آش و همین کاسه است.لطفا شما یک سامانه برای اعتراضات مثل پویش حمایت از فلان و بیسار مسئله که در فارس گذاشته میشه و مردم رای میدن،وقتی به یک درصد مشخصی رسید خود اصناف راهپیمایی هماهنگ با نیروی انتظامی و‌..ترتیب بدن

تعليقًا على
لطفا یکبار با هماهنگی این کار را انجام دهید بعد بازخورد آن را در جامعه میبینید.

تعليقًا على
این یعنی قبل از اینکه مردم آمپر بچسبونن خود سیستم بحال افکار عمومی و فشار اقتصادی کمرشکن فکری کرده.این همه، ما مردم برای هرچیز همراهتان هستیم یکبار هم شما مردم را همراهی کنید.

تعليقًا على
الان چند ماهه که بعضی کانالها دارن هشدار می دن برای اغتشاش های دی ماه به بهانه‌ی عملکرد ضعیف و حتی مشکوک دولت در زمینه اقتصاد

@user17576683911911 دی 1404
من خودمو میگم. وضعیت مالیم خیلی ضعیفه هرچی کار میکنم بازم کم میارم. چرا برای اقتصاد کاری نمیکنن؟ خدا شاهده آخرین باری که گوشت قرمز خریدم یادم نمیاد برای چه سالی بود.

تعليقًا على
یک‌عده غرب پرست الان میان میگویند اینکارها در ینگه دنیا حل شده!چرا به مردم حق اعتراض نمیدهید!مردم فلان و بهمان و....عزیزان کجای دنیا در اعتراض اقتصادی مامران دولت را سلاخی میکنند؟!کجا به مقر پلیس حمله می‌کنند؟!واقعا خیانت یا حماقت عده‌ای معدود خیلی باعث تاسف هست

‌عباس مهردار قائم مقامی‌ صورة الملف الشخصي
@abbasmohrdar11 دی 1404
تعليقًا على
اعدام خائن به وطن برای یک اومانیست غربی و سکولار هم موجه است چه برسه برای یک ایرانی با شرف.عامل موساد اعدام باید گردد

@user17657755915511 دی 1404
تعليقًا على
کی کشده شد از کدام طرف از اغتشاش گر یا مأمور امنیتی

@JOHNS11 دی 1404
تعليقًا على
دیگه طرف وقتی داره به اماکن نظامی حمله میکنه نباید توقع داشته باشه که کسی بهش شلیک نکنهحمله به اماکن نظامی در هر حکومتی و دولتی در سراسر دنیا یک اقدام تروریستی و خلافکارانه محسوب میشه .

‌فرزاد صحرا‌ صورة الملف الشخصي
@far5511 دی 1404
تعليقًا على
اجتماع مردمی دیگه چه واژه ایه ؟ جالبه همون دولتی که مسئوله و باید جواب بده چه گندی زده که عملکردش همون آرزوی اسرائیل دراومده با وقاحت تمام میاد و لباس مشروع بهش میده ! رئیس جمهوری که مثل اب خوردن تو رو 90 میلیون ایرانی دروغ میگه و حتی وزیر خودشم گردن نمیگیره و تا الان بیشتر به درد دشمن خورده نه ملت…أظهر المزيد