نفیو معمار تحریم های آمریکا گفت که تحریم ها زمان دارد و از ان که گذسته دیگر شکست خورده است مخصوصا در ارتباط با ایران که شکست ان مفتضحانه بوده است ، نقل به مضمون .....
@masz134617 اسفند 1403تعليقًا علىنفیو معمار تحریم های آمریکا گفت که تحریم ها زمان دارد و از ان که گذسته دیگر شکست خورده است مخصوصا در ارتباط با ایران که شکست ان مفتضحانه بوده است ، نقل به مضمون .....
@delina17 اسفند 1403حاضر شدن وزیر امور خارجه امریکا در مقابل دوربین ها با صلیبی بر پیشانی
مارک روبیو وزیر امور خارجه امریکا هم که با علامت صلیب بر پیشانی مربوط به مراسم مذهبی “چهارشنبه خاکستر” به مصاحبه با فاکس نیوز پرداخت!!٧٨٧ KB
@user170910008330814339517 اسفند 1403تعليقًا علىاحمق ما به روش خودمان زندگی می کنیم و هیچ وقت ورشکسته نخواهیم شد چون از تحریم ها عبور کرده ایم اگر ضعفی است از بی کفایتی خودمان است نه از قدرت شما . آن کشوری ورشکسته میشود که هیچ منابعی ندارد ایران منابع زیر زمینی و رو زمینی خدادادی فراوان دارد تکنولوژی دارد و تقریبا 90%نیازهای خود را در داخل تامین …أظهر المزيد
@user17078895974517 اسفند 1403تعليقًا علىآخ چه لذتی داره جنگ بین چین و آمریکا.یک گوشه بشینی و فقط نظاره گر افول هر دو کشور باشی.این سیاست است. وقتی باد بکاری بیدرنگ طوفان درو خواهی کرد.
@user17376079144017 اسفند 1403تعليقًا علىامروز آمریکا مجددا صادرات نفت کشور و ضعیف کردن اقتصاد کشور را در دستور کار قرار دارد، حتما باید با تمام قوا قرارگاه اقتصادی مان بتواند ضد حمله این دو موضوع را با کمک بخش خصوصی قرار دهد
@gharib46617 اسفند 1403تعليقًا علىآنوقت هم اگر قدری به قول خودتان در فشار حداکثری موفق بودید یک دولت همسو در ایران قدرت را در دست داشت و قانونی به نام رفع تحریمها وجود نداشت مطمعن هستیم این بار هم بدجوری زمینگیر میشوید.
@al_aghsa17 اسفند 1403تعليقًا علىولی هستند کسانی که ترس کل وجودشون گرفته و سریع یک نسخه تسلیم میپیچند که اقا اگر تسلیم نشیم و هرچه اونا گفتن نگفتیم چشم ترامپ مارو میخوره!!
@misafgh1404017 اسفند 1403تعليقًا علىکاربر فیک عیدتورم و دلار بخاطر بی کفایتی شما اصلاحاتچی های بیسواده
@ali_mousavi17 اسفند 1403تعليقًا علىدر چنین شرایط تحریمی و با وجود دشمنی آشکار آمریکا،به نظرتون افزایش روزهای تعطیل در کشور، همراهی با دشمن و کمک به تضعیف اقتصاد ایران نیست؟!!!
@Baaashraaaaaam17 اسفند 1403تعليقًا علىاقتصاد دولت ایران که با این چیزها مشکل پیدا نمیکنه هیچ وقتولی اقتصاد سفره های مردم هر روز داره کوچکتر میشه
@user170910101566134480317 اسفند 1403تعليقًا علىفشارحداکثری جنگ روانی است آرزوی تسلیم شدن ایران بزرگ را به گور نخواهندبرد
@user170910008330814339517 اسفند 1403تعليقًا علىاقتصاد ما مثل توانایی نظامی ما مانند کوه یخ فقط یک پنجم آن سراز آب بیرون زده است اگه ترامپ پای معامله باشد حاضریم همین حالا دوتا ایالت آمریکا باضافه سهام کامل بوئینگ و کارخانه فورد را یکجا از آمریکا بخریم