از زمانی که دونالد ترامپ وعده نابودی اقتصاد ایران با «فشار حداکثری» را داد نزدیک به ۷ سال میگذرد؛ وزیر خزانهداری آمریکا امروز هم گفته به دنبال «فروپاشاندن اقتصاد ایران» با اجرای این سیاست است.
آنوقت هم اگر قدری به قول خودتان در فشار حداکثری موفق بودید یک دولت همسو در ایران قدرت را در دست داشت و قانونی به نام رفع تحریمها وجود نداشت مطمعن هستیم این بار هم بدجوری زمینگیر میشوید.