اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اژه‌ای: بیکاری مهمترین مشکل استان ایلام است/ دستگاه‌ها برنامه ریزی بلندمدت داشته باشند

رئیس قوه قضاییه گفت: بیکاری در استان ایلام را جزو مهمترین مشکلات است و همه‌ی دستگاه‌ها بایستی بتوانند با برنامه ریزی بلند مدت این مشکل را مرتفع سازند.

اژه‌ای: بیکاری مهمترین مشکل استان ایلام است/ دستگاه‌ها برنامه ریزی بلندمدت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ضمن حضور در شورای تامین استان گفت: دادگستری کل استان ایلام باید از بنگاه‌هایی که به دلیل مشکلات بانکی به تعطیلی کشیده شده‌اند، بررسی و حمایت کند.

وی بیکاری در استان ایلام را جزو مهمترین مشکلات دانست و افزود: همه‌ی دستگاه‌ها بایستی بتوانند با برنامه ریزی بلند مدت این مشکل را مرتفع سازند و هر پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمامی که سبب اشتغال و رونق اقتصادی استان ایلام است را به ما معرفی کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: رفع مشکلات پروژه‌ها و رونق تولید از مهمترین مسائل مدنظر آیت‌الله رئیسی بوده و دستگاه قضا آماده است تا هر مشکلات سرمایه گذاری و واحدهای اقتصادی را مرتفع سازد. 

وی به معضل حاشیه نشینی اشاره کرد و ادامه داد: حاشیه نشینی می‌تواند تبعات جدی اجتماعی و قضایی را به دنبال داشته باشد که بایستی با برنامه ریزی به رفع مشکلات در این زمینه پرداخت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول