اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

محسنی‌اژه‌ای: مجازات‌های جایگزین حبس در اولویت کار قضات باشد

رئیس قوه قضاییه گفت: قضات تا آنجا که مقدور است از صدور حکم حبس جلوگیری و از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنند.

محسنی‌اژه‌ای: مجازات‌های جایگزین حبس در اولویت کار قضات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در نشست خبری با قضات و کارکنان دادگستری ایلام گفت: تا آنجا که مقدور است از صدور حکم حبس جلوگیری و از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنیم.

وی افزود: دادستانی‌های سراسر کشور بایستی نظارت را به صورت مستمر مورد توجه قرار دهند تا آرا صادر شده در پرونده‌های اجرای احکام به طور دقیق عملیاتی شوند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه کشور ایران دارای سرمایه‌های خدادی زیادی است گفت: برای حل مشکلات مردم بایستی برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را مدنظر قرار داد.

وی با بیان اینکه کارکنان قضایی با مشکلات اداری از منظر میزان دریافتی و تجهیزاتی مواجه هستند گفت: قضاوت امری مهم و سنگین است بنابراین با تحمل مشکلات بایستی تلاش کنیم که مردم از خدمات بیشتری برخوردار شوند و رسیدگی سریعتر به پرونده‌ها جز اولویت‌ها بدانیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه همه مدیران بایستی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند گفت: مردم با مشکلات عدیدی از جمله معیشتی، اشتغال، مسائل فرهنگی، اجتماعی و قضایی روبرو هستند و بایستی همه این‌ها را مدنظر قرار داد و مشکلات را مرتفع ساخت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول