اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۱ اردیبهشت ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ سرهنگ علیرضا بیگلری، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال میزان چهار هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در روستای سرنی بخش صالح آباد شهرستان مهران از دست سودجویان خارج شد.

وی افزود: با حکم قضایی و با حضور جانشین و نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان، نیروهای منابع طبیعی بخش صالح آباد و نیروهای انتظامی، این اراضی از دست متصرفین خارج شد.

با همدلی و همراهی همگانی از بحران کرونا سربلند بیرون می‌آییم

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در رزمایش پویش کمک مومنانه، امید و همدلی استان ایلام اظهار داشت: مردم و دستگاه‌های اجرایی این استان به صورت خودجوش یک هفته زودتر از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه اقدام به پویش همگانی امید و همدلی کردند.

وی افزود: ویروس کرونا با وجود مشکلات متعددی که برای جامعه ایجاد کرد اما در قالب پویش‌های همگانی خالق صحنه‌های زیبایی بود و در پویش کمک مومنانه، امید و همدلی افرادی بودند که با وجود نداشتن بضاعت مالی اما در حد توان خالصانه کمک کردند.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان جدی است

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مهمترین اصل خود مراقبتی برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا است لذا ضرورت دارد که مردم این موضوع را همچنان جدی بگیرند.

وی افزود: با توجه به ناشناخته و مرموز بودن ویروس کرونا در مقطع فعلی با توجه به اینکه درمان قطعی برای آن هنوز وجود ندارد تنها راه پیشگیری از ابتلا به آن است.

استاندار ایلام بیان داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی شامل ثبت نام دقیق در سامانه غربالگری سلامت همراه با راستی آزمایی، خود قرنطینگی خانگی و کاهش مراودات اجتماعی است

نزاع دسته جمعی در سیروان یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ رضا خورانی، فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در محل درگیری حاضر شدند و در بررسی انجام شده ضاربان را  با هویت معلوم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: در نتیجه این درگیری که بر اثر اختلاف بر سر کشت محصولات کشاورزی روی داد، مرد ۵۶ ساله‌ای با ضربات چاقو زخمی شد که پس از اعزام به  بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول