اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱٠ اردیبهشت ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ زهرا همتی مدیرکل بهزیستی ایلام در آیین تجلیل از روانشناسان این اداره کل به مناسبت روز روانشناس افزود: روانشناسان دغدغه سلامت روانی جامعه را داشته و شنیدن مشکلات و ارائه راهکارهای تخصصی کار ساده‌ای نیست و این افراد با احساس مسوولیت اجتماعی که داشته با صبوری پای دردها و رنج‌ها می‌نشینند.

وی با اشاره به افزایش تماس‌ها با مرکز صدای مشاور و اورژانس اجتماعی در ایام کرونا، افزود: این مسئله بیانگر رشد فرهنگی و فکری مردم و اعتماد مردم به این سازمان و در نتیجه بهتر شدن جامعه است.

۲۴ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان ایلام خریداری شد

کامران سلیمان‌پور مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: با توجه به شیوع فصل برداشت تاکنون ۱۶ هزار تن کلزا و ۹ هزار تن گندم از کشاورزان حوزه جنوب استان خریداری شده است.

 وی افزود: عملیات برداشت گندم و دانه روغنی کلزا در سال زراعی ۹۸ - ۹۹  در شهرستان‌های مهران و دهلران آغاز شده و با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی مبنی بر ضدعفونی و گند زدایی و همچنین رعایت فاصله اجتماعی اکنون کامیون‌های حمل گندم و کلزا در مراکز خرید حضور می‌یابند.

فرآیند آموزش مجازی باید همانند کلاس درس حقیقی باشد

محمد علی‌اکبری، رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه آموزش الکترونیکی یا مجازی در این دانشگاه‌ به شیوه‌ای متفاوت در حال انجام است، گفت: ما رسانه یک طرفه را آموزش نمی‌دانیم، آموزش مجازی از نظر ما شباهت کامل به کلاس درس حقیقی دارد.

وی افزود: منظور از کلاس مجازی یا الکترونیکی تعامل استاد با دانشجو و دانشجویان با همدیگر است و فرآیند آموزش‌ باید قابل ارزیابی، ضبط و بازبینی باشد.

شبکه آبیاری و زهکشی دهلران آماده بهره برداری است

علی پور احمد مدیرعامل آب منطقه‌ای ایلام با بیان اینکه طرح شبکه آبیاری زهکشی فکه در شهرستان دهلران آماده بهره برداری است، گفت: این طرح شامل ۶۰ کیلومتر تونل و کانال است که ۲۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را پوشش می‌دهد.

وی افزود: این طرح سرانجام با حمایت دولت تدبیر و امید و اختصاص اعتبار از صندوق توسعه ملی به زودی به بهره برداری می‌رسد.

اعاده به وضع سابق بیش از ۲ هکتار اراضی کشاورزی در ایلام 

امروز چهارشنبه حسب الامر دادستان مرکز استان ایلام و با حضور یگان حفاظت امور اراضی استان، و دستگاه‌های مرتبط تعداد ۶ فقره تغییر کاربری غیر مجاز اعم از دیوارکشی با ارتفاع بلند، پی کنی، دپو مصالح و اتاقک نگهبانی قلع و قمع و به متراژ ۲۷۴۰۰ متر مربع (۲.۴۷ هکتار) از اراضی کشاورزی حوزه مرکز شهرستان ایلام آزاد و به حالت اولیه اعاده شد.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول