اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ثبت رکورد ۲۵۰۰ میلیاردی در مزایده اموال تملیکی هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش 2 هزار و 500 میلیارد ریالی در مزایده اموال تملیکی این استان خبر داد.

ثبت رکورد ۲۵۰۰ میلیاردی در مزایده اموال تملیکی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: مزایده شماره ۲۵۸ اموال تملیکی استان هرمزگان برگزار که طی آن  رکورد فروش 2 هزار و 500 میلیارد ریالی به ثبت رسید.

وی افزود: تعیین تکلیف کالاهای متروکه و مهلت منقضی شده و ساماندهی امور مربوط به حوزه بنادر، گمرکات و سازمان اموال تملیکی از جمله مسائل اصلی و ریشه‌ای استان هرمزگان در دوران نوین تحول قوه قضاییه است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: پس از سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان و بازدید از انبارهای اموال تملیکی، تأمین امکانات و تجهیزات لازم جهت تخلیه و بارگیری با همکاری دستگاه‌های متولی، معدوم سازی کالاهای تاریخ مصرف گذشته و برگزاری مزایده به صورت مستمر در دستور کار دستگاه قضایی هرمزگان قرار گرفته است.

قهرمانی گفت: پس از ورود روسای قوای قضاییه و مجریه به موضوع تعیین تکلیف اموال تملیکی، دستگاه‌هایی که در بحث ساماندهی به این کالاها دخیل بودند همکاری بسیار نزدیکی با هم دارند و در نتیجه این تعامل سازنده و براساس شاخص‌های هجده گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، استان هرمزگان به موفقیت‌های مهمی در سطح ملی دست یافته است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول