اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف مخازن زیرزمینی سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های ساحلی بندرعباس+فیلم

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۴ مخزن زیرزمینی سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های ساحلی بندرعباس خبر داد.

کشف مخازن زیرزمینی سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های ساحلی بندرعباس+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز تصریح کرد: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، مأموران پلیس آگاهی بندرعباس موفق شدند با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، مخازن زیرزمینی و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق را در روستای ساحلی گچین پایین شناسایی کنند.

 

 

وی افزود: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط هزاران لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری و معدوم کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: بنابر گزارش ضابطین، عوامل نگهداری این محموله قاچاق، شناسایی شده‌اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

مجتبی قهرمانی همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام / 3728/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول