اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بندرعباس: دولت ساختار مدیریتی و نیروی انسانی اش را به ثبات برساند

امام جمعه بندرعباس گفت: ساختار مدیریت کشور و نیروی انسانی باید هرچه زودتر توسط دولت به یک ثبات برسد چراکه تا این مسئله حل نشود، نمی‌توان گامی عملی برای حل چالش‌های اقتصادی مردم برداشت.

امام جمعه بندرعباس: دولت ساختار مدیریتی و نیروی انسانی اش را به ثبات برساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: شب های قدر فرصت مناجات با خدا است و دعا و بندگی و تلاوت قرآن در این روزها بسیار سفارش شده است و همان طور که شب قدر فضیلت دارد، روزهای قدر نیز فضیلت دارد و لذا از این روزها غافل نشوید. در روایات آمده که فضیلت روز قدر نیز کمتر از شب قدر نیست.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: سالروز تشکیل سپاه، فرصتی برای خداقوت به همه عزیزان پاسدار است و سال 58 سپاه برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه فرمودند که هم دستور و هم ایده صیانت از انقلاب و تشکیل سپاه از امام راحل (ره) بود و امام خیلی مبتکرانه این کار را کرد تا از انقلاب اسلامی صیانت کند. سپاه و ارتش دو بال هستند که پرواز می‌کنند و انقلاب اسلامی را به اهداف خود می‌رساند. دشمن با وجود تمام دسیسه‌ها نتوانست میان این دو بازوی توانمند، رخنه کند و امروز شاهد فضای همدلی و هماهنگی میان ارتش و سپاه هستم و به مراتب از گذشته بیشتر است.

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه ضمن تاکید بر این نکته که دولت سیزدهم باید تکلیف خودش را مشخص کند، تصریح کرد: ساختار مدیریت کشور و نیروی انسانی باید هرچه زودتر توسط دولت به یک ثبات برسد چراکه تا این مسئله حل نشود، نمی‌توان گامی عملی برای حل چالش‌های اقتصادی مردم برداشت.

 وی، ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز قدس در سال جاری، عنوان کرد: حوادثی که در قدس در حال وقوع است در نوع خود کم نظیر است؛ چراکه شاهد ایجاد یک جریان انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری رود اردن هستیم.

امام جمعه بندرعباس افزود: کرانه باختری، حیات خلوت صهیونیست‌ها بود که امروز به نقطه‌ای تبدیل شده است که ضربات متعدد علیه صهیونیست‌ها شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اتصال کرانه باختری با قدس و غزه، تصریح کرد: فلسطینیان با اتحاد و اتصال با یکدیگر، سرنوشت صهیونیست‌ها را در دست گرفته‌اند به همین جهت اشغالگران احساس خطر می‌کنند.

وی، با اشاره به این نکته که کودتای طبس، هیمنه آمریکا را فرو ریخت، عنوان کرد: حادثه طبس، لکه ننگی برای آمریکایی‌ها بود و می‌توان گفت روزی بود که وعده‌های الهی محقق شد.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: خداوند کید و مکر کافرین سست و ضعیف می‌کند و تحقق وعده‌های الهی را در روز حادثه طبس مشاهده کردیم و شاهد خفت و خواری رژیم آمریکا هستیم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به محقق شدن فرمایشات امام راحل (ره)، در خصوص آمریکایی‌ها، تصریح کرد:  آمریکایی‌ها امروز با خواری و ننگ در حال ترک منطقه خاورمیانه هستند و چاره‌ای جز این هم ندارد.

وی، با ذکر این نکته که از کسانی که خفت را در جریان مقاومت به آمریکایی‌ها تحمیل کردند قدردانی می‌کنم، عنوان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند اتفاقاتی که در گذشته برایشان رخ داده است باز هم رخ داده است چراکه خدای این ملت همان خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: برخی مشکلات گرانی را معلول اقدامات امروز می‌دانند. این افراد باید بدانند که دولت حدود 6 ماه است که سکان را به دست گرفته است به همین جهت انصاف نیست که مسائل مشکلات گسترده را به صورت کامل به دولت ربط دهیم.

وی، با ذکر این نکته که تمام مشکلات کشور یک شبه ایجاد نشده است، عنوان کرد: مشکلات طی فرایندی طولانی مدت ایجاد شده است و بخشی از مشکلات بدون شک ناشی از گذشته است اما اینطور نیست که دولت سیزدهم را کاملا تبرئه کنیم چراکه در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی انتظاراتی از این دولت برای حل مشکل گرانی وجود دارد.

امام جمعه بندرعباس، با بیان این نکته که تغییر و تحولات به کشور آسیب زده است، ابراز کرد: باید هر چه زودتر انسان‌های بی‌انگیزه و انسان‌هایی که انگیزه‌ای برای تلاش کردن ندارند و هنوز در مسندهایی مختلف حضور دارند، کنار گذاشته شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر این نکته که دولت سیزدهم باید تکلیف خودش را مشخص کند، تصریح کرد:  ساختار مدیریت کشور و نیروی انسانی باید هرچه زودتر توسط دولت به یک ثبات برسد چراکه تا این مسئله حل نشود، نمی‌توان گامی عملی برای حل چالش‌های اقتصادی مردم برداشت.

وی، با اشاره به چالش ایجاد شده ناشی از حضور برخی از دلالان، عنوان کرد: تا وقتی دست دلالان قطع نشود، مشکلات اقتصادی و گرانی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول