اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خبر خوش رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان برای دانشجویان سنواتی و دارای بدهی

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان از بخشودگی بدهی و حذف سنوات آموزشی دانشجویانی که برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند، خبر داد.

خبر خوش رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان برای دانشجویان سنواتی و دارای بدهی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد خیری ظهر امروز اظهار کرد: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.

محمد خیری با بیان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 97 و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند حداکثر تا 30 دی ماه 99 باید درخواست خود را به آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

وی تصریح کرد: طبق این مجوز، برای ترم‌های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال 1400-1399 قابل اجراست.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان یادآور شد: دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرراقدام به ثبت نام می‌کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول