اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور هرمزگان به مناسبت 13 آبان

بسیج اساتید طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: در 13 آبان امسال دانش آموزان و جوانان امت اسلامی پیروزی نهضت بیداری اسلامی بر استکبار جهانی را نوید می‌دهند.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور هرمزگان به مناسبت 13 آبان

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور هرمزگان، متن این بیانیه بدین شرح ‌است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
۱۳ آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و آبادی آن است.

در این روز الهی، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت خود با رژیم ستمشاهی و اربابان شیطانی آن را گرامی می‌دارند.

در سال ۱۳۴۳ رژیم طاغوتی پهلوی کوشید با تصویب قانون کاپیتولاسیون، سرسپردگی روزافزون خویش را به اربابانش نشان دهد، اما وقتی با افشاگری روشنگرانه حضرت امام خمینی(ره) مواجه شد و از همراهی ملت بیدار ایران با رهبر الهی خویش به هراس افتاد، در روز سیزدهم آبان ماه ۱۳۴۳ دست به تبعید حضرت امام خمینی(ره) زد.

در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبید تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کنند.

امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده اند.

در ۱۳ آبان امسال، دانش آموزان و جوانان امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می‌دهند.

بسیج اساتید ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی ایران، به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان، با حضور در این راهپیمایی باشکوه ابراز امیدواری می‌کنند که امواج توفنده بیداری اسلامی و ملت‌های مستضعف در ۱۳ آبان امسال کاخ ستم دیگر شیاطین مستکبر را درهم کوبد.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول