اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جوانان روستای «گهردو» در انتظار وعده‌ها/سالن ورزشی روستا همچنان در بلاتکلیفی!

جوانان و ورزشکاران روستای «گهردو» شهرستان سیریک سال‌ها در انتظار ساخت سالن ورزشی، چشم به اسکلت رها شده این سالن دوخته‌اند.

جوانان روستای «گهردو» در انتظار وعده‌ها/سالن ورزشی روستا همچنان در بلاتکلیفی!

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، امروز یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان و نوجوانان و مردم شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک برخورداری از یک فضای ورزشی مسقف و استاندارد برای فعالیت‌های مختلف ورزشی و فرهنگی است.

جوانان و ورزشکاران روستای «گهردو» شهرستان سیریک سال‌ها در انتظار ساخت سالن ورزشی، چشم به اسکلت رها شده این سالن دوخته‌اند.

مهرماه سال ۹۳ اولین روزنه امید در دل جوانان گهردو روشن شد و فرماندار وقت خبر از ساخت سالن ورزشی گهردو از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به مبلغ سه میلیارد ریال داده بود.

خبری که در آن سعیدالله مبارکی گفته بود تا پایان سال‌جاری عملیات احداث و تکمیل آن آغاز خواهد شد.

بعد از آن نیز در سال ۹۵ و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سیریک، بار دیگر سالن ورزشی روستای گهردو در لیست پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌ای که پس از سال‌ها وعده، همچنان با چند اسکلت خالی به فراموشی سپرده شد.

پیگیری‌هایمان بی‌نتیجه است

رئیس شورای اسلامی بخش بمانی شهرستان سیریک در این باره مطرح کرد: سالن ورزشی روستای گهردو از سوی اداره کل راه و شهرسازی آغاز و پس از مدتی فعالیت، تعطیل شد و تاکنون علی‌رغم پیگیری‌های متعدد پاسخی دریافت نکردیم.

علی طاهری ادامه داد: روستای گهردو دارای ظرفیت و پتانسیل‌های خوب و بالقوه است که متأسفانه  دچار مشکلات زیرساختی برای خدمات‌رسانی به مردم و جوانان است.

وی افزود: سالن ورزشی روستای گهردو مدت‌هاست که در بی‌توجهی مسؤولان رها شده است و جوانان این روستا فقط به چند اسکلت خالی اتاق‌های جانبی آن چشم دوخته‌اند.

رئیس شورای اسلامی بخش بمانی اظهار داشت: بارها مشکل سالن ورزشی را از متولیان امر در اداره راه و شهرسازی پیگیر بوده‌ایم که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

طاهری تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، جوانان و ورزشکاران روستاهای گهردو، واداشت، کندال، بمانی، لبنی و کلاوی می‌توانند از ظرفیت استفاده از سالن ورزشی استاندارد بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، روستای «گهردو» با حدود دو هزار نفر جمعیت و ۴۰۰ خانوار بزرگ‌ترین روستای بخش بمانی و شهرستان سیریک است.

انتهای پیام/۸۸۰۴۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول