اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات قانونمند بکار گرفته شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند در هرمزگان شد.

همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات قانونمند بکار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی عصر امروز در نشست مشترک ستاد انتخابات و فرمانداران استان هرمزگان، انتخابات را از موضوعات بسیار مهم در کشور دانست و اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین ابزار و وسیله تحقق مردم سالاری دینی و نشان دهنده پیوند حاکمیت با مردم در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: رعایت اصل بی طرفی و امانتداری و تلاش در راستای برگزاری انتخابات با نهایت دقت و سلامت اصلی ترین اولویت برای مجریان و برگزارکنندگان انتخابات است که در هرمزگان نیز باید این موضوع به جد مورد توجه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید توجه داشته باشیم که رای مردم حق الناس است و با در نظر گرفتن این اولویت برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه تلاش کنیم.

ناجی بیان کرد: رعایت اصل بی طرفی و امانت داری به طور جدی از فرمانداران به عنوان مجریان اصلی برگزاری انتخابات مورد انتظار است تا انتخاباتی خوب و پرشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از وظایف اصلی و خاص وزارت کشور و مجموعه فرمانداری‌هاست، خاطرنشان کرد: فرمانداران مسؤول برگزاری انتخابات در هر شهرستان هستند و باید رعایت دقیق قانون و مقررات را در این حوزه مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه در هرمزگان شد.

ناجی گفت: افزایش هماهنگی و تعامل بیشتر میان مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها و دستگاه‌های موثر در برگزاری انتخابات نیز مد نظر باشد.

انتهای پیام/88037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول