سپند امیرسلیمانی با «جونمون» به شبکه نسیم میآید
رئالیتیشوی «جونمون» با اجرای سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی و تهیهکنندگی کامران سیفاللهی، پس از طی مراحل تولید و آمادهسازی نهایی، بهزودی از شبکه نسیم روی آنتن میرود.
به گزارش خبرگزاری فارس، مراحل تولید رئالیتیشوی «جونمون» این روزها در حالی دنبال میشود که عوامل برنامه در حال ضبط بخشهای پایانی این مجموعه برای پخش از شبکه نسیم هستند.«جونمون» با اجرای سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی و تهیهکنندگی کامران سیفاللهی تولید شده و تلاش دارد با نگاهی متفاوت به موضوع خانواده و دغدغههای زوجهای جوان بپردازد.در روزهای اخیر جمعی از مدیران رسانهای و مسئولان حوزه جمعیت و سلامت با حضور در محل ضبط این برنامه از روند تولید آن بازدید کردند. در این بازدید، عوامل برنامه درباره روند شکلگیری ایده، مراحل تولید و اهداف محتوایی مجموعه توضیحاتی ارائه دادند.کامران سیفاللهی تهیهکننده برنامه با اشاره به حضور یک گروه جوان در تولید «جونمون» گفت: بخش عمده عوامل این پروژه را نیروهای جوان تشکیل میدهند و تلاش شده است از نگاه و ایدههای نسل جدید در طراحی و اجرای برنامه بهره گرفته شود.سپند امیرسلیمانی نیز با اشاره به ساختار برنامه عنوان کرد که «جونمون» حاصل یک ایده کاملاً بومی است و تلاش شده در طراحی آن از ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی جامعه ایرانی استفاده شود. این برنامه پس از پایان مراحل فنی و آمادهسازی، در جدول پخش شبکه نسیم قرار خواهد گرفت.
16:36 - 2 تیر 1405