اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جذب ۷ هزار حامی ایتام در همدان/ توزیع ۳۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان از جذب ۷ هزار حامی جدید ایتام در ماه رمضان خبر داد و گفت: تعداد حامیان ایتام همدان به ۴۵ هزار و ۸۰۰ حامی رسیده است.

جذب ۷ هزار حامی ایتام در همدان/  توزیع ۳۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۷ هزار حامی جدید در ماه رمضان امسال جذب شده است اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

وی تعداد فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود ۴۳ هزار نفر دانست و گفت: تعداد خیران در سال گذشته ۳۸ هزار و ۸۰۰ حامی بود که امید است تا پایان ماه مبارک رمضان با جذب ۷ هزار حامی جدید این رقم به ۴۵ هزار و ۸۰۰ نفر افزایش‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تا نیمه نخست سال جاری ۳۵ هزار و ۸۰۰ وعده‌ غذای گرم در قالب افطاری بین نیازمندان همدان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد بر اساس تکالیف ذاتی خود در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه طرح اطعام مهدوی را باهدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت از اهداف اجرای اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان بود.

وی عنوان کرد: روز گذشته با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ۳۵ هزار و ۸۰۰ وعده‌ غذای گرم و بیش از پنج هزار سبد غذایی به ارزش متوسط هر سبد ۴۰۰ هزار تومان و ۱۰ هزار بسته افطاری به ارزش هر بسته ۱۵ هزار تومان بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان ادامه داد: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون به‌ منظور تهیه غذای گرم ، تهیه سبد غذایی و افطاری برای خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان ماه رمضان ۳۵۰ هزار وعده‌ غذای گرم، بسته غذایی و افطاری ساده بین نیازمندان همدانی توزیع خواهد شد گفت: از همکاری مردم و خیران در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد قدردانی می‌کنیم.

شیخی‌زاده در پایان گفت: هموطنان خیر می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ و یا کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان همدانی واریز کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول