اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۴۸۸ دانش آموز خراسان شمالی حامی ایتام استان شدند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۴۸۸ دانش آموز این استان در قالب اجرای طرح هم‌نشین بهشتی حامی ایتام استان شدند.

۴۸۸ دانش آموز خراسان شمالی حامی ایتام استان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۴۸۸ دانش آموز این استان در قالب اجرای طرح همنشین بهشتی حامی ایتام استان شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح «درس همنشین بهشتی» برای دانش‌آموزان استان گفت: این طرح با همکاری کمیته امداد استان، آموزش و پرورش و سپاه جواد الائمه (ع) در مدارس استان برای نخستین بار در کشور اجرا شد که برکات بسیار خوبی برای ایتام به ارمغان داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینکه اکنون یک هزار و ۱۳۰ فرهنگی حامی ایتام و فرزندان محسنین استان هستند، بر تداوم اجرای این طرح در جهت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری تاکید کرد.

الهی راد در ادامه به مرکز نیکوکاری فعال در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: این مرکز نیکوکاری تاکنون برکات بسیاری برای دانش آموزان نیازمند استان به ارمغان داشته است.

وی مجموع کمک مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش طی امسال را ۱۶۹ میلیون تومان برشمرد و ادامه داد: ۱۱۲ میلیون تومان این رقم در بخش کمک هزینه درمانی برای دانش آموزان نیازمند توسط نیکوکاران مساعدت شده است.

الهی راد در ادامه توجه به مسائل فرهنگی را یکی از اساس مهم فعالیت های کمیته امداد برشمرد و گفت: طی امسال با حمایت های تحصیلی کمیته امداد ۷۶ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در دانشگاه های دولتی و چهار نفر نیز در رشته پزشکی پذیرفته شدند.

وی در ادامه به ارتباط و تعامل کمیته امداد و آموزش و پرورش در جهت خدمت به دانش اموزان نیازمند و فراهم کردن زمینه تحصیل آنان تاکید کرد و گفت: این نهاد در بخش سوادآموزی نیز با شناسایی واجدین تحصیل و یادگیری نیز دستاوردهای مناسبی را داشته است. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی شمار دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را بیش از ۱۳ هزار نفر اعلام کرد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول