اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تفرقه‌افکنی بین حوزه و دانشگاه ترفند دشمن علیه ایران است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از ترفندهای شیطانی دشمن را تفرقه‌افکنی بین حاکمیت و مردم، حوزه و دانشگاه و... عنوان کرد و گفت: ارتباط حوزه و دانشگاه تقویت‌کننده دو بال علم و ایمان است.

تفرقه‌افکنی بین حوزه و دانشگاه ترفند دشمن علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدعلی زلفی‌گل ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در مصلی امام خمینی تویسرکان با گرامیداشت یاد و خاطره یاد شهدا به ویژه شهدای سلامت، شهیدمفتح را از نخبگان حوزه و دانشگاه خواند و تاکید کرد: دشمن فکر می‌کرد بزرگان نظام و انقلاب را ساقط می‌کنند؛ اما نمی‌داست با ریخته شدن هر قطره خون یک شهید صدها نخبه و عالم چون شهید مفتح در ایران رشد و پرورش می‌یابد.

وی با تاکید بر این دشمنان ایران اسلامی تنها بزرگ کردن نقاط ضعف را هدف قرار نمی‌دهد بلکه به دنبال از بین بردن نقاط قوت هم هست بیان کرد: دشمن نقاط قوت کشور چون دانشمندان، حکیمان، عالمان، نیروهای مسلح و... را برای دستیابی به اهداف خود مورد هدف قرار می‌دهد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با یکی از اهداف دشمن را تضعیف ولایت و تقلیل نقش عالمانه آن عنوان کرد و گفت: مردم فهیم ما ترفندهای دشمن را به خوبی می‌فهمند و با تبعیت محض از فرامین رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی بزرگترین نقطه قوت کشور را فناوری هسته‌ای دانست و تاکید کرد: فناوری هسته‌ای به رشد سایر فناوری‌ها کمک قابل توجهی می‌کند به همین دلیل دشمنان دانشمندان ما را ترور می‌کنند که این امر نشان می‌دهد باید از نقاط قوت با همه توان صیانت کرد.

زلفی‌گل یکی از ترفندهای شیطانی دشمن را تفرقه‌افکنی بین حاکمیت و مردم، حوزه و دانشگاه و... عنوان کرد و افزود: روز شهادت آیت‌الله مفتح به روز وحدت حوزه و دانشگاه مزین شده تا یاداور ترفند دشمن شود که باید همیشه آگاه و بصیر باشیم.

وی ارتباط حوزه و دانشگاه را تقویت‌کننده دو بال علم و ایمان دانست و در ادامه گفت: خانواده شهید بودن نعمتی است که خداوند عطا می‌کند به همین دلیل خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند.

وی در بخش دیگر از سخنانش فرهنگ سالم را از عوامل پیشرفت هر جامعه دانست و گفت: ملت ایران با دست خالی با فرهنگ جبهه و شهادت هشت سال در مقابل صدام آن و استکبار جهانی ایستاد و آنها را شکست داد.

زلفی‌گل با تاکید بر اینکه ملت ما دو فرهنگ شایسته در دفاع مقدس در خط امام و ولایت و وحدت را مد نظر قرار داد افزود: امروز هم به وحدت نیاز داریم و اینکه در خط ولایت و انقلاب باشیم و فرهنگ گذشت، ایثار و جهاد را پاس بداریم دشمن ناامید می شود.

وی با تاکید بر اینکه استقلال سیاسی هزینه دارد تصریح کرد: بر همین اساس دنیای استکبار و سلطه این استقلال را برنمی‌تابد و با ملت ایران در شکل‌های مختلف به جنگ برمی‌خیزد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه انقلاب با مقاومت مردم و تدبیر رهبری از این مرحله نیز به سلامت عبور می‌کند اظهار کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه علوم نتیجه فرهنگ اقتصاد مقاومتی است باید فرهنگ‌های شایسته را در همه حوزه‌های ساری و جاری کنیم چراکه سرمایه‌گذاری مدام عمر برای اعتلای کشور است.

لازم به ذکر است امروز وزیر علوم به همراه مسوولان شهرستان از دانشکده فنی بازدید و به مقام شامخ شهدا نیز ادای احترام داشت.

 انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول