اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود گفت: رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت و تأثیرگذاری بیشتر، می‌توانند فضای انتخابات را پرشور کرده و تبلیغات را پوشش دهند.

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مصطفی آزادبخت ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه برگزاری انتخابات قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری مهم‌ترین اولویت عوامل اجرایی انتخابات است اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، نقش‌آفرینی فرمانداران، نظارت و رصد مستمر و منظم بر سلامت و حفظ جان مردم موثر است.

وی با بیان اینکه اجرای مُر قانون، رقابت و امنیت انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت و تأثیرگذاری بیشتر، می‌توانند فضای انتخابات را پرشور کرده و تبلیغات را پوشش دهند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ برای نظام اسلامی را اقتدارآفرین دانست و با بیان اینکه ارتباط مستمر با گروه‌های مختلف مردمی در راستای تحقق مشارکت حداکثری، ضروری است اضافه کرد: از ظرفیت سمن‌ها و گروه‌های مرجع در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

وی با بیان اینکه حفظ بی‌طرفی و پرهیز از هرگونه استفاده از امکانات دولتی، دستگاه‌ها، نهادهای انقلابی و مؤسسات عمومی له یا علیه کاندیدایی خاص، در اولویت باشد گفت: مجموعه دولت برای فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق‌ها و نیز حراست از آرا، با شفافیت تمام تلاش خواهند کرد.

آزادبخت با اشاره به اینکه ما اعم از مجریان برگزاری انتخابات، داوطلبان و مردم به عنوان عوامل اصلی عرصه انتخاباتی، باید مُر قانون را مد نظر قرار دهیم افزود: انتظار می‌رود با تکیه بر قانون، شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور با مشارکت حداکثری مردم در سال جاری باشیم.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود در چارچوب قانون، زمینه‌ساز حضور بیشتر مردم باشند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول