اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری نشست مجازی «روز قدس» توسط بسیج رسانه همدان/ سخنران نادر طالب‌زاده

مسوول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری نشست مجازی «روز قدس» با حضور نادر طالب‌زاده استاد رسانه با موضوع «نقش رسانه‌های صهیونیستی در عادی سازی اشغال» پنج‌شنبه هفته جاری توسط بسیج رسانه استان همدان خبر داد.

برگزاری نشست مجازی «روز قدس» توسط بسیج رسانه همدان/ سخنران نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز نشست رئیس بسیج رسانه همدان با اهالی رسانه این شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه برگزار شد، مباحث بیمه خبرنگاران، حمایت‌های حقوقی، ارتباط کمرنگ روابط عمومی ادارات با خبرنگاران، عدم حمایت‌های مادی و معنوی از خبرنگاران و... از سوی اهالی رسانه در این نشست در حضور مسوول استانی و شهرستانی بسیج رسانه مطرح شد.

مسوول بسیج رسانه استان همدان در این نشست پس از شنیدن صحبت اهالی رسانه با اشاره به اینکه مشکل بیمه خبرنگاران در سطح ملی مطرح است اظهار کرد: با این وجود بسیج رسانه مشکلات طرح شده بیمه در این جلسه را به عنوان مطالبه اصحاب رسانه با مسوولان خانه مطبوعات استان مطرح می‌کند.

ناصر قوامی‌مشفق با بیان اینکه برای حل مشکلات اهالی رسانه باید همکاری بین تشکل‌های صنفی رسانه تقویت شود افزود: همچنین نشست‌های صمیمی با برخی از مسوولان در راستای حل مشکلات خبرنگاران داشته باشیم نباید این‌گونه نشست‌ها محدود به روز و هفته خبرنگار باشد.

وی با اشاره به اینکه اعضای بسیج رسانه در صورت داشتن پرونده حقوقی از سوی بسیج رسانه با گرفتن وکیل رایگان حمایت می‌شوند؛ البته به جز پرونده طلاق، از انعقاد تفاهمنامه بسیج رسانه با بسیج حقوقدانان خبر داد.

مسوول بسیج رسانه استان همدان اصل وظیفه تدوین شده سازمان بسیج رسانه را جذب، سازمان‌دهی و آموزش دانست و از فعالیت «سامانه دانه» با هدف آموزش فعالان رسانه سخن به میان آورد و  تاکید کرد: یکی از رسالت‌های بسیج رسانه تربیت نیروی جایگزین اهالی رسانه برای آینده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته نقش‌آفرین شناسایی نظام ـ مسائل استان همدان در بسیج رسانه با هدف رفع مشکلات و مسائل اظهار کرد: اصحاب رسانه با مطالبه‌گری شفاف، منطقی و با اخلاق در حوزه‌های مختلف بسیار می‌توانند اثرگذار باشند.

قوامی‌مشفق با بیان اینکه اهتمام رسانه به صورت قانونی، منطقی و مستدل بر امیدآفرینی در جامعه معطوف شود بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با کارهای جهادی خلاق و مبتکرانه و اولویت‌‌‌بندی‌های مهم، ترفندهای نرم و رسانه‌ای دشمنان به ویژه در شرایط کنونی را به نحو مطلوبی بی‌اثر کنند.

وی از نقش رسانه برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌ رو سخن به میان آورد و گفت: تلاش رسانه بر حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به طور حتم می‌تواند نقشه‌های شوم دشمن را خنثی و ضریب امنیت همه جانبه را کشور بالا ببرد.

وی در پایان سخنانش از پیگیری برگزاری نشست مجازی «روز قدس» با حضور نادر طالب‌زاده استاد رسانه با موضوع «نقش رسانه‌های صهیونیستی در عادی سازی اشغال» پنج‌شنبه هفته جاری توسط بسیج رسانه استان همدان خبر داد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول