اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سلیمانی‌ها| هدف بسیج رسانه؛ سازماندهی اصحاب رسانه در جهت پیشبرد اهداف نظام

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، سازماندهی، آموزش و به‌کارگیری اصحاب رسانه را در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام، از مهم‌ترین اهداف تشکیل بسیج رسانه عنوان کرد.

سلیمانی‌ها| هدف بسیج رسانه؛ سازماندهی اصحاب رسانه در جهت پیشبرد اهداف نظام

مصطفی اژدری در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، هدف از تشکیل این نهاد را ایجاد یک کانون امن برای همه اصحاب رسانه از جمله مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری عنوان کرد و اظهار داشت: جذب، آموزش و سازماندهی همچنین به کارگیری این افراد در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام انقلاب اسلامی، مهم‌ترین رویکرد بسیج رسانه است.

وی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به تعیین برخی ریز مولفه‌ها، بیان کرد: تعامل و هم‌افزایی بسته‌های برون‌سازمانی، انجام اقدامات مشترک با بسیج و سپاه، کمک به انتشار اخبار سایر دستگاه‌ها، انعکاس فعالیت در شهرستان‌ها از طریق کانون‌های بسیج رسانه از جمله فعالیت‌هایی است که در این نهاد شکل می گیرد.

اژدری افزود: همچنین ایجاد هیئت اندیشه ورز با حضور مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌ها جهت پیشبرد اهداف بسیج تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس انجام فعالیت‌های فرهنگی و اهتمام به بهسازی رسانه‌ای، آموزش خبرنگاران، تربیت مدرس و مربی، مشارکت در طرح اعتلای بسیج استان، اجرای جشنواره ابوذر در سطح استان و معرفی برگزیده‌ها به سطح کشور و پیگیری شعار سال در حوزه رسانه را از دیگر فعالیت‌های بسیج رسانه در استان فارس برشمرد.

وی با اشاره به بحث روشنگری از راه‌اندازی اردوهای جهادی با کمک گروه‌های جهادی ذیل بسیج رسانه تحت عنوان "سامانه اطلس جهادی" خبر داد و آن را از جمله اقدامات بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: گروه جهادی جهان تاب پیش از اوج گیری مرحله سوم کرونا در نقاط مختلف استان اقدام به راه اندازی تور کرده است تا با تهیه گزارش های خبری از شهرستان‌های مختلف به ویژه در روستاهای محروم، مشکلات آنها را به گوش مسئولان برساند و در راستای محرومیت‌زدایی گام بردارد.

اژدری افزود: همچنین معرفی ظرفیت‌ها جهت بهره‌برداری و تقویت از دیگر دستاوردهای معرفی و انعکاس اخبار و رویدادها در شهرستان‌ها خواهد بود.

 رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از این اقدامات، سرمایه‌گذاری بزرگی در مهدی آباد شیراز جهت ایجاد یک مجموعه فرهنگی و ورزشی توسط یک خیر به برکت حضور گروه‌های جهادی در آن منطقه و معرفی مشکلات مهدی آباد بود.

اژدری با اشاره به حضور افراد موفق و مدیران نمونه کشوری و استانی در حوزه رسانه گفت: ما مدیران و افراد موفقی را در حوزه رسانه داریم که برای نمونه می‌توانم به نام‌های رضا جاویدی به عنوان مدیر موفق استانی در جشنواره مالک اشتر که مورد تشویق و تجلیل قرار گرفت همچنین جانباز و آزاده سرافراز، احمدرضا مداح به عنوان عکاس خبری شیرازه در بحران کرونا نیز با عکاسی از فعالیت مختلف کادر درمان و گروه‌های جهادی اقدام به برگزاری نمایشگاهی با این موضوع کرد، اشاره کرده و آز آنها تقدیر کنم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از اهالی رسانه که مانند افراد آموزش دیده نظامی، شرایط سخت و طاقت فرسا را تحمل کرده همچنین در وضعیت آب و هوایی مختلف و مسیرهای صعب العبور حضور یافته تا بتوانند در اطلاع رسانی نقش به سزایی داشته باشند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول