اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار سلیمانی خاورمیانه جدید را با محور مقاومت ایجاد کرد

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با مقاومت و ایستادگی محور مقاومت را در منطقه شکل داد و آن را بیمه کرد گفت: سردار سلیمانی خاورمیانه جدید را با محور مقاومت ایجاد و تثبیت کرد.

سردار سلیمانی خاورمیانه جدید را با محور مقاومت ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امشب در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام(ره) همدان به ابعاد شخصیتی شهیدسلیمانی پرداخت و مهمترین آنها را در جهاد مخلصانه، عشق به شهادت، افشاگر اسلام دروغین داعش، مقابله با دشمن در خط مقدم عنوان کرد و اظهار داشت: همین خصوصیات باعث شد ایشان به عنوان شهید شاخص جهان اسلام و سردار مقاومت شناخته شود.

وی با بیان اینکه تمام فداکاری و مقاومت سردار سلیمانی در پرتو نور اخلاص او رقم خورد گفت: کار برای رضای خدا نیز به سردار و کار او برکت داد و محبت او را در دل همه نشاند تا جایی که حتی ژنرال آمریکایی با وجود اذعان به دشمنی با او، آرزوی دیدار با ایشان را داشت.

امام جمعه ملایر با اشاره به عشق سردار به شهادت و پیوستن به یاران شهیدش افزود: وقتی به او گفته بودند که برای ریاست جمهوری نامزد شوید، پاسخ داده بودند که من نامزد گلوله و شهادت هستم، او مانند اولیای الهی ذره ای از مرگ هراس نداشت و زمینه شهادت در وجود ایشان مهیا شده بود اما شرط شهید شدن، شهید بودن است.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی مکتب انسان‌سازی، مقاومت، قوی شدن، پیشرفت و رشد درونی است اظهار کرد: تمام آمران و قاتلان این مرد بزرگ و الهی باید خوف این را داشته باشند که دست غیب الهی از آنها انتقام بگیرد.

برقراری با اشاره به اینکه این مرد الهی و بزرگ با مقاومت و ایستادگی محور مقاومت را در منطقه شکل داد و آن را بیمه کرد اظهار کرد: سردار سلیمانی خاورمیانه جدید را با محور مقاومت ایجاد و تثبیت کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز منطقه ما منطقه مقاومت است و برای غاصبان و بیگانگان ناامن خواهد بود اضافه کرد: سیر قطع پای کسانی که دستشان به خون سردار عزیز ما آلوده شده از منطقه آغاز شده است.

امام جمعه ملایر با اشاره به افشای چهره واقعی اسلام قلابی داعش توسط سردار سلیمانی گفت: ایشان با تلاش و مجاهدت چهره اسلام ناب محمدی را نشان داد و در عمل ثابت کرد که اسلام واقعی با اسلام آمریکایی که نماد منطقه‌ای آن اسلام داعش بود، هیچ سنخیتی ندارد.

وی با اشاره به قسم سردار سلیمانی مبنی بر اینکه تنها شئون عاقبت به خیری در حمایت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است اظهار کرد: سخنان ماندگار سردار در سال ۹۷ در همدان از مصادیق صدق گفتار ایشان بود که فرمودند «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم».

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول