اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سردار سلیمانی خار چشم دشمن بود

خطیب نماز جمعه شهریار با بیان اینکه سردار سلیمانی خار چشم دشمن بود، گفت: سردار سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها و شهدای مدافع حرم جان خود را برای از بین بردن بدئت‌ها داده‌اند.

سردار سلیمانی خار چشم دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به پیکره سلام، مستقیم وارد ضربه نمی‌شود و توطئه و زمینه‌هایی را مهیا می‌کند و این بسترها را دشمنان در زمان حضرت زهرا سلام الله علیها و پس از پیامبر شروع کردند و آثار این ضربه‌ها تاکنون دیده می‌شود و منطق دشمنان در هر دوره یکی بوده است.

وی گفت: یکی از این توطئه‌ها انکار مقامات معنوی ائمه اطهار است و امامت را نوعی مسؤولیت معرفی می‌کردند در حالی که امامت درکنار نبوت است. همچنین تغییر نظام انتساب امامت به شورا سالاری از دیگر توطئه‌های دشمن است در حالی که امامت نشأت گرفته از عصمت درونی است و خداوند امامان را منسوب می‌کند.

خطیب نماز جمعه شهریار ادامه داد: حاکم کردن شعار حذف کتاب خدا از دیگر توطئه‌های دشمن است؛ تمام قوانین به‌صورت فشرده در قانون اساسی آمده و نیاز به تفسیر شورای نگهبان دارد و قرآن نیز کتاب قانون کلی از جانب خدا است و ائمه معصومین مفسر و ناطق قرآن هستند و پیامبر سفارش کردند که قرآن و اهل بیت را با هم داشته باشید.

حجت الاسلام سالمی بیان کرد: بدئت گذاری در دین توطئه دیگر دشمن است و امروز نیز در دشمن در فتنه ۸۸ به‌دنبال اعلام پیروزی و معرفی مجری قانون بدون شمارش آرای انتخابات بود که این نیز نمونه‌ای از بدئت است.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور اعلام می‌کند که اختیارات کم دارد نیز خلاف قانون است؛ همچنین همین افزایش قیمت بنزین که برخلاف قانون بود و موجب ایجاد آشوب در کشور شد، بدئت است.

امام جمعه شهریار عنوان کرد: سردار سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها و شهدای مدافع حرم جان خود را برای از بین بردن بدئت‌ها داده‌اند.

حجت الاسلام سالمی یادآور شد: کشورهای مقاومت برای نظام ایران احترام قائل هستند و دشمن با راه‌اندازی داعش قصد داشت مسلمان را با مسلمان در اندازد؛ سردار سلیمانی داعش را نابود کرد و امثال شهید فخری‌زاده‌ها با تولید علم اجازه ندادند دشمن به هدف برسد و باید مراقب دسیسه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی خار چشم دشمن بود که رئیس جمهور آمریکا دستور قتل او را صادر کرد و انتظار دارند زمینه انتقام گرفته شود اما زمان و مکان را مردم تعیین نمی‌کنند ولی انتقام خون سردار سلیمانی و قاتلان شهید فخری‌زاده مورد انتظار مردم است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول