اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی در همدان

مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل و بار و کالای شهرداری همدان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی در همدان خبر داد.

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی در همدان

میلاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع بسته‌های معیشتی بین رانندگان تاکسی  در همدان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش شهردار و قولی که داده بودیم در حمایت از اقشار متأثر از شیوع ویروس کرونا، به توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اقدام کردیم.

وی از تهیه و توزیع ٣٠٠ بسته‌ معیشتی هر کدام به ارزش ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال خبر داد و گفت: این اقلام بین رانندگان تاکسی که مدت بیشتری را به خاطره شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از آن بیکار بودند، توزیع شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل و بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به اینکه این اقلام به صورت توزیع حواله‌ در اختیار رانندگان قرار گرفت افزود: با تمام توان سعی در ارائه خدمات بهتر به مردم و حمایت از رانندگان هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اجرای سهمیه‌بندی وانت بارهای تک‌سوز و دوگانه‌سوز در سال ٩٨، مالکان وانت بارها برای بهرمندی از سهمیه سوخت تشویقی در اسرع وقت به آدرس www.utcms.ir مراجعه، و برای جلوگیری از تضییع حقوق خود اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول