اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی عید فطر در کلاردشت

فرمانده بسیج ناحیه کلاردشت گفت: ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان کلاردشت در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی بین نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی عید فطر در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس،بسیجیان ناحیه مقاومت در سالروز فتح خرمشهر  و در آستانه عید‌ سعید‌ فطر ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان را تهیه و آماده توزیع کردند.

حسن مهدوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلاردشت با تبریک این ایام، اظهار کرد: سومین مرحله از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و هم‌دلی در سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر و در آستانه عید‌ سعید‌ فطر در سطح شهرستان کلاردشت به همت پایگاه های مقاومت، خیرین، مسؤولان و مردم اجرا شد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه در سپاه کلاردشت تعداد هزار و ۳۵۰ بسته حمایتی توزیع شده است و دراین مرحله تعداد ۷۰۰ بسته بین افراد محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی گفت: قبل از نیمه شعبان نیز پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری ائمه جماعات، هیأت امنا هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کردند و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در چند مرحله رزمایش حدود ۳ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی تا امروز به ارزش یک میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شد.

مهدوی با اشاره به ادامه رزمایش، بیان کرد: در ماه‌های بعد از ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا این رزمایش ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: اقدامات سپاه و بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا تا شکست کامل ویروس و حمایت از اقشار آسیب دیده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول