اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار گنبدکاووس گفت: همزمان با هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) امسال ۱۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با صرف اعتبار پنج هزار و ۳۳ میلیارد ریالی دولت و بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

۱۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت، ۱۰۳ پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه سه هزار و ۵۶۰ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال و ۷۵ پروژه اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با هزینه هزار ۴۷۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری در بخش‌های مختلف و توسط ادارات و نهادهای مختلف گنبدکاووس از جمله آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، گاز، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، صنعت، معدن و تجارت، مخابرات و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شده است.

دهرویه بابیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح حوزه اقتصادی نیز توسط بخش خصوصی و با کمک تسهیلات بانکی دولت انجام شده ادامه داد: با افتتاح مجموعه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس برای ۷۹۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین گفت: در هفته دولت امسال علاوه بر پروژه‌های افتتاحی، عملیات اجرایی ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار پیش بینی شده ۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی افزود: شروع عملیات اجرایی درمانگاه خاتم الانبیاء با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، آغاز گازرسانی به سه روستا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و شروع عملیات اجرایی بوستان ویژه بانوان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

دهرویه، خط تولید مرغ گوشتی مادر، سلیوی نگهداری غلات، مجتمع خدماتی و رفاهی، سه حلقه چاه آب آشامیدنی و ساختمان پلیس راه آهن اینچه برون را از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت اعلام کرد.

وی با تبریک در پیش بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این هفته بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته و نیز عملکرد یکساله دولت مردمی آیت‌الله رییسی در قالب جهاد تبیین است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول