اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر گنبدکاووس در نظر گرفته ایم

شهردار گنبدکاووس گفت: امسال با اعتبار تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری پیش بینی شده، ۲۱۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر آسفالت یا بُتن‌ریزی می‌شود.

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر گنبدکاووس در نظر گرفته ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، سید علی اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با اعتبار تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری پیش بینی شده، ۲۱۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر آسفالت یا بُتن‌ریزی می‌شود.

وی افزود: تا کنون ۷۱ کوچه و خیابان که بیشتر در بافت‌های قدیمی و یا جز معابر بزرگ و اصلی این شهر بودند، آسفالت یا بُتن ریزی شدند.

شهردار گنبدکاووس اضافه کرد: عملیات آسفالت و بُتن ریزی معابر شهری گنبدکاووس بدون وقفه توسط تیم‌های واحد عمران شهری شهرداری درحال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرما و شروع بارش‌ها ۳۰ هزار تُن آسفالت در خیابان‌های این شهر پخش شود.

موسوی ادامه داد: شهرداری گنبدکاووس علاوه بر موارد اشاره شده، اقدامات عمرانی دیگری از جمله جدول کشی و بهسازی جداول هدایت آب‌های سطحی، بهسازی مبلمان شهری و روشنایی معابر و استاندارد سازی لوازم بازی در ۱۰ بوستان محله‌ای این شهر را در حال انجام دارد.

به گفته وی تاکنون لوازم بازی در ۶ بوستان محله‌ای گنبدکاووس با تایید کارشناسان اداره استاندارد این شهرستان، به روز و استاندارد شده است.

شهردار گنبدکاووس ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در بهبود عملکرد مدیران بویژه درحوزه مدیریت و خدمات شهری برعهده دارند.

موسوی گفت: بیان مسائل، مشکلات و مطالبات مردم به مدیران و انعکاس عملکرد مدیران به مردم یک ارتباط دوسویه است که حاصل آن به افزایش خدمات رسانی و رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول