اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ترابی: گفتمان انقلاب اسلامی با استکبار و استبداد می‌جنگد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: گفتمان انقلاب اسلامی متشکل از اسلام انقلابی و تحلیل جهانی بوده و با هرگونه استعمار، استبداد، استکبار جهانی و رژیم صهیونیست و ارتجاع منطقه یکجا می‌جنگد و در این مسیر برای خود طبقه‌بندی دارد.

ترابی: گفتمان انقلاب اسلامی با استکبار و استبداد می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: ۲۲ بهمن عید واقعی برای برگرداندن میراث رسول اکرم (ص) از دست غاصبان بوده و فدک حضرت زهرا (س) به خانه اهل بیت است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با سه ضلع اسلام، رهبری و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و مردم ایران رهبر خود را بزرگتر جامعه مثل مردم زمان امام علی (ع) نمی‌دانستند بلکه رهبر را در جایگاه ولی فقیه زمان می‌دانند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تمدن ۶ هزار ساله ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران دارای پیچیدگی خاص بوده و راه حل مشکلات را دانسته و مسئله‌شناسی می‌کند و می‌تواند با طبقه‌بندی نظام مسائل را پیدا کند.

وی ادامه داد: مردم ما با پیچیدگی خاص خود یک جامعه هنرمند محسوب می‌شوند زیرا در زمان مشکلات قادر به حل مشکل هستند و اگر اینطور نبود با تمام پیچیدگی‌ها در قبال مشکلات می‌شکستند.

ترابی گفت: ملت ایران اسلامی مرام اهل بیت و امام حسین (ع) را پذیرفته و جامعه‌ای شهادت‌طلب بوده و دارای لایه لایه پیچیدگی بوده که دشمن نمی‌تواندبه این لایه‌ها دسترسی داشته باشد.

وی بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی ترکیبی از اسلام انقلابی و تحلیل جهانی بوده که با استعمار، استکبار، استبداد و رژیم غاصب صهیونیست یکجا می‌جنگد و در این مسیر طبقه‌بندی‌هایی مانند مهم بودن محور مقاومت، شام و سوریه مورد توجه است.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برای صدور انقلاب اسلامی باید طبقه‌بندی داشته و  ابتدا باید با استبداد و استعمار جنگید و در این طبقه‌بندی و شیوه مبارزه حزب، و مکتب خاصی برای مردم وجود ندارد و مردم برای پیش بردن اهداف نظام جمهوری اسلامی در صحنه حاضر می‌شوند.

وی گفت: مردم، گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری دایانه مقام معظم رهبری عوامل پیروزی ما در همه شرایط بوده است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول