اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ایجاد سرمایه‌گذاری متنوع در صورت واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به استان

استاندار گلستان گفت: واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به هیئت سوارکاری استان و یا شهرستان سبب سرمایه‌گذاری‌های متنوع در این بخش خواهد شد.

ایجاد سرمایه‌گذاری متنوع در صورت واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس هادی حق‌شناس عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه سوارکاری گنبدکاووس اظهار کرد: از روز گذشته معاونین وزارت ورزش و جوانان مهمان وستان گلستان بوده و  در این دو روز پروژه‌های سخت‌افزاری در حوزه‌های مختلف سالن‌های ورزشی، خانه‌های ورزش روستایی و زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه گنبدکاووس پایتخت سوارکاری کشور است، تصریح کرد: واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به هیئت سوارکاری استان یا شهرستان به‌مدت طولانی سبب ایجاد سرمایه‌گذاری‌های متنوع در این بخش خواهد شد.

 

* مشکلات مالکان اسب پیگیری و رفع شود
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار کرد: در بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه سوارکاری مشکلات و مسائل مالکان، مربیان و چابکسواران به صورت مکتوب و شفاهی عنوان شد تا بتوانیم این مشکلات را در آینده نزدیک رفع کنیم.
امانقلیچ شادمهر گفت: مشکلات ورزشگاه و سالن‌های ورزشی حوزه شهرستان نیز به صورت مکتوب به وزیر ورزش و جوانان اعلام شد تا دستورات لازم صورت گیرد.
* یک میلیارد و 200 میلیون ریال جوایز امروز مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
رئیس هئیت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از مسابقات سوارکاری گنبدکاووس اظهار کرد: سومین روز از هفته دوازدهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وی، فرماندار شهرستان و استاندار گلستان در شش دور یک‌هزار و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع برگزار شد.
بهروز نیازی خاطرنشان کرد: در این دوره مبلغ یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جایزه برای مربیان،چابکسواران و مالکین اسب در نظر گرفته شد.
وی بیان کرد: مهمترین مطالبه مردم گنبدکاووس و علاقمندان به رشته سوارکاری واگذاری مجموعه سوارکاری به مدت طولانی به هیئت سوارکاری استان و شهرستان بوده تا بتوانیم طرح‌های خوبی را برای توسعه این بخش اجرا کنیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول