اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جوانان فعال و انقلابی نعمت بزرگی برای کشور و آینده هستند

هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران گفت: جوانان فعال و انقلابی در زمینه‌های مختلف علمی و اجتماعی نعمت بزرگی برای کشور و آینده کشور است.

جوانان فعال و انقلابی نعمت بزرگی برای کشور و آینده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی لشکر 30 گرگان، حجت‌الاسلام حسن پورمیرزا در جمع کارکنان اتاق اندیشه‌ورز با تاکید بر مهیا بودن بستر لازم در تحقق شعار سال اظهار کرد: ایران کشور مترقی و دارای میلیون‌ها نفر با تحصیلات عالیه ِرتبه دوم جهان در دانش‌آموختگان علوم و مهندسی ِو انبوه جوانانی که با روحیه تفکر انقلابی رشد کرده‌اند و آماده تلاش برای خدمت‌رسانی در تمامی عرصه‌ها چه جهاد ِچه خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: نمونه بارز این ایثارگری «شهید حججی»، شهدای مدافع حرم و جوانان فعال در زمینه دانش‌بنیان و غیره هستند می‌باشد که این نعمت بزرگی برای کشور و آینده کشور است.

هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران با اشاره به هجمه دشمنان و هم‌پیمانانش در سطح منطقه و فرامنطقه برای ایجاد یاس، ناامیدی و سست و کرخت کردن جوانان خاطرنشان کرد: قطع شدن دست آمریکا در ۴۰ سال اخیر و بی‌بهره شدن آن از ثروت و منابع کشور باعث شده آمریکا با ما وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی شود که این جنگ از جانب وزارت خزانه‌داری آمریکا طراحی و اجرا می‌شود و وزارت دفاع آمریکا بیشتر ناظر و تماشاچی این ماجراست که صبغه موضوع به ما ثابت می‌کند.

پورمیرزا خاطرنشان کرد: شعار سال ۹۹ کاملا هوشمندانه ِمدبرانه و براساس ظرفیت‌های استثنایی کشور بوده است که می‌توانیم با توکل بر خدا و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم ِ«جهش تولید» را در تمام زمینه‌ها عملیاتی و اجرایی کنیم.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول