اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نقش‌آفرینی رسانه‌ها و فضای مجازی در مشارکت حداکثری

فرماندار گرگان نقش‌آفرینی رسانه‌ها و فضای مجازی را در مشارکت حداکثری انتخابات مهم خواند.

نقش‌آفرینی رسانه‌ها و فضای مجازی در مشارکت حداکثری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان گلستان، نقش رسانه‌ها را در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات موثر خواند و اظهار کرد: از رسانه‌ها برای افزایش حداکثری در انتخابات استمداد می‌طلبیم.

وی در خصوص بازار داغ تبلیغات انتخابات در فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه هزینه تبلیغات در فضای مجازی هزینه کمتری دارد کولاک تبلیغات را در این فضا شاهد بودیم.

فرماندار گرگان بیان کرد: پلیس فتا تمامی کاندیداهایی که اقدام به ایجاد کانال در فضای سایبری کردند را شناسایی می‌کند و هر اقدامی که به سمت شایعه، تخریب و افترا و مواردی از این قبیل باشد در گام اول اخطار، بعد پرونده‌سازی و سپس اعلام جرم می‌کند.

حمیدی با بیان اینکه نگران تخریب‌ها در فضای مجازی هستیم، افزود: تخریب در فضای مجازی اثر سوء می‌گذارد و تنش‌هایی در فضای بیرون می‌گذارد که خوشبختانه ما در گرگان موارد خاصی در این زمینه نداشتیم.

وی تصریح کرد: رسانه می‌تواند در مسائل ملی، میهنی، ارزشی، ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام فارغ از نگاه‌های سیاسی بپردازد، مردم از سیاست‌زدگی خسته شدند، رسانه‌ها در ایجاد امید بین مردم کمک کنند.

فرماندار گرگان با اشاره به بزرگ‌نمایی دشمن در نکات منفی، ضعف‌های نظام و دولت ابراز کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد ناامیدی، مردم را نسبت به نظام دلسرد و بی‌انگیزگی را به مردم تزریق کند.

حمیدی؛ فسادستیزی را مولفه ای مهم خواند و گفت: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند و می‌توانند مشکلات را منتقل کنند و در دادن خدمت به بدنه حاکمیت موثر باشند که منجر به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می شود.

وی با ابراز نگرانی در زمینه خرید رأی تصریح کرد: خرید رأی در برخی موارد شنیده شده اما متاسفانه در این حوزه اتفاقاتی می‌افتد که مستند نداریم تا با آن برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه 4 هزار رأی اولی در شهرستان گرگان وجود دارد، گفت: تقریباً ۷۰ درصد جمعیت در حوزه انتخابیه گرگان و آققلا واجد شرایط رای دادن هستند.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول