اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اختیار تام مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های گلستان در تعطیلی مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از اختیار تام مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های گلستان در تعطیلی مدرسه خبر داد و گفت: هدف از این اقدام پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری آنفولانزا بوده است .

اختیار تام مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های گلستان در تعطیلی مدرسه

خبرگزاری فارس از گرگان، احسان گوهری‌راد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: تصمیم امروز کارگروه سلامت گلستان مبنی بر تعطیلی دو روزه مدارس استان برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا در مدارس است.

وی گفت: براساس این مصوبه امروز همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی تا نوبت صبح روز سه‌شنبه تعطیل خواهد بود و مدارس در شیفت عصر روز سه‌شنبه دایر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: هدف از این اقدام پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری آنفولانزا بوده است و در صورتی که کارگروه سلامت تشخیص دهد این تعطیلی‌ها باید ادامه داشته باشد ما مشکلی نداریم.

گوهری‌راد تاکید کرد: پس از پایان این تعطیلات به مدیران شهرستان‌های استان ابلاغ شد در صورتی که به صورت موردی در شهرستان لزوم تعطیلی تشخیص داده شد مدیران شهرستان‌ها با اختیار می‌توانند مدرسه را تعطیل کنند.

وی اضافه کرد: اگر باز هم نیاز به تعطیلی مدارس داشتیم، کارگروه سلامت استان نظر خواهد داد و ما هم در خدمت دانش‌آموزان عزیز هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خصوص علت عدم تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه با توجه به تعطیل بودن مدارس در روز پنجشنبه، تصریح کرد: این عدد روزهای تعطیلی نظر کارگروه سلامت استان بوده و ما تنها بر اساس نظر این کارگروه تصمیم را اجرایی می‌کنیم.

گوهری درباره وضعیت مرخصی کارمندان با توجه به تعطیلی مدارس، متذکر شد: تصمیم بر این شد اولیای دانش‌آموزان که پدر و مادر هر دو کارمند هستند دستگاه‌ها در موافقت با مرخصی والدین همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول