اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: باید برای بازی‌های آینده بخصوص برابر تیم‌های بالای جدول بیشتر کار کنیم و هماهنگ‌تر عمل کنیم.

نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهران شاهین‌طبع امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال نیروی زمینی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: من احساس می‌کنم بازیکنانمان امروز با حساسیتی بازی کردند که بتوانند هواداران و تماشاگران بازی را راضی نگه‌ دارند.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد برخی از پرتاب‌های ما دقیق نباشد و به ثمر ننشست و من فکر می‌کنم باید برای بازی‌های آینده بخصوص برابر تیم‌های بالای جدول بیشتر کار کنیم و هماهنگ‌تر عمل کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر لزوم جذب بازیکنان دیگری برای تیم، خاطرنشان کرد: می‌توانیم بازیکنان دیگری را جذب کنیم اما این جذب بازیکن باید بر اساس نیاز تیم باشد و به طور قطع اضافه شدن بازیکن در حوزه‌ای که به آن نیاز داریم می‌تواند به ما کمک کند.

شاهین‌طبع تاکید کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم دفاع بهتری داشتند و کار تیمی ما در دفاع خوب بود و باعث شد فاصله امتیاز ما بیشتر شود و پیروز میدان شویم.

گفتنی است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته سوم دوشنبه بیستم آبان ماه جاری میهمان تیم بسکتبال «آویژه صنعت پارسا» خواهد بود و نیروی زمینی در خانه به مصاف تیم شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول