اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای 150 عملیات امدادی توسط شهرداری گرگان در حادثه بارش شدید باران

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای بیش از 150 عملیات امدادی توسط شهرداری گرگان در حادثه بارش شدید باران شب گذشته خبر داد.

اجرای 150 عملیات امدادی توسط شهرداری گرگان در حادثه بارش شدید باران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص خدمات ارائه شده در بارش شدید باران شب گذشته در گرگان اظهار کرد: با توجه به صدور اخطاریه هواشناسی و اعلام مدیریت بحران استان در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر، تمامی تیم‌های امدادی و خدماتی شهرداری گرگان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: با شروع بارندگی و شدت قایل ملاحظه بارش در گرگان، 30 تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان و معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان اقدام به امدادرسانی و خدمت‌رسانی در نقاط مختلف شهر کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: از شب گذشته تا صبح امروز بیش از 150 عملیات امدادی توسط شهرداری گرگان در نقاط مختلف شهر اجرا شد.

صفری با اشاره به اینکه تخلیه آبگرفتگی منازل مسکونی، بازگشایی معابر و مسیر انتقال آب‌های سطحی، پاکسازی معابر از شاخه‌های درختان و برگ‌ها از جمله خدمات شهرداری گرگان در این مدت بوده است، گفت: با اقدامات انجام شده، تمامی نقاط شهر در ابتدای صبح امروز در وضعیت عادی و بدون مشکل بوده است.

وی تاکید کرد: همچنان خمت‌رسانی و بررسی وضعیت معابر و رفع مشکلات احتمالی در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد و تیم‌های امدادی به صورت گشت سیار در سطح شهر مشغول هستند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول