اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طغیان‌ رودخانه‌ دلیل‌ شکستگی‌ لوله‌ها و کاهش فشار ‌آب شهر نوکنده/ نوکنده‌ای‌ها صرفه‌جویی کنند

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: کاهش فشار آب در شهر نوکنده به دلیل شکستگی لوله‌ها ناشی از سیل و طغیان رودخانه است.

طغیان‌ رودخانه‌ دلیل‌ شکستگی‌ لوله‌ها و کاهش فشار ‌آب شهر نوکنده/ نوکنده‌ای‌ها صرفه‌جویی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان، رحیم رحیمی با اشاره به آسیب‌های وارده به شبکه آبرسانی اظهار کرد: در جریان سیل، به تاسیسات آب شهر نوکنده در غرب استان گلستان خسارت وارد شد که با تلاش بی‌وقفه پرسنل سعی شده است به موقع مشکلات به وجود آمده در تامین آب شرب این شهر برطرف شود.
وی با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امدادرسانی به این مناطق تصریح کرد: مدیریت بحران شرکت به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور بررسی و رفع مشکل پیش آمده در محل حادثه حاضر و‌ تمامی تلاش خود را برای رسیدن به شرایط  پایدار و مطلوب انجام می‌دهند و در این راستا ماشین‌آلات مورد نیاز و ابزار و وسایل لازم به همراه نیروهای متخصص به این مناطق اعزام شد.

اعزام اکیپ امدادی رفع اتفاقات از شهرهای بندرگز و کردکوی به مناطق آسیب‌دیده از سیل

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به تشریح اقدامات انجام شده در راستای تامین آب و اعزام اکیپ امدادی رفع اتفاقات از شهرهای بندرگز و کردکوی در مناطق درگیر اشاره کرد و گفت: برای رفع شکستگی در دو نقطه شبکه توزیع شهر در کوتاه‌ترین زمان، آبرسانی از مسیر جایگزین صورت گرفت.

رحیمی اقدامات پدافندی در حوزه آب خاطرنشان کرد: با اقدامات پیشگیرانه و عملکرد به موقع در زمان وقوع بحران توسط مسئولان و کارکنان شرکت این آسیب‌ها به حداقل رسیده و خدمات‌رسانی در بخش آب و فاضلاب به مردم استان همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.
وی از شهروندان عزیز درخواست کرد با توجه کاهش فشار آب در برخی از نقاط با رعایت صرفه‌جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره‌مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شستشوی گل و لای معابر و گذرگاه‌ها با آب شرب تا زمان برقراری شرایط پایدار جوی جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول