اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رزمایش مواسات| 200 بسته غذایی اهدایی جامعه ورزش آستارا به نیازمندان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا از تهیه و توزیع 200 بسته غذایی به ارزش 200 میلیون ریال در قالب رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

رزمایش مواسات| 200 بسته غذایی اهدایی جامعه ورزش آستارا به نیازمندان

وحید خاصی‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: 200 بسته غذایی به ارزش 200 میلیون ریال در قالب رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه توسط هیأت‌های ورزشی، باشگاه‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد تهیه‌شده که قرار است در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در راستای کمک به نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم تدارد، تصریح کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0111462613003 به نام سازمان مردم‌نهاد بانوان خلاق جوان واریز کنند.

به گفته خاصی‌پور سازمان‌های مردم‌نهاد و هیأت‌های ورزشی همراه و هم‌سو با دیگر اقشار جامعه از زمان شروع ویروس کرونا ضمن‌حضور در مناطق محروم با توزیع اقلام بهداشتی، ماسک و دست‌کش یک‌بار مصرف در بین مردم نشان دادند در مواقع بحرانی در خدمت جامعه بوده و نیازمندان را تنها نمی‌گذارند.

به گزارش فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از ویروس منحوس کرونا اجرای رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه با هدف هم‌دلی و کمک به نیازمندان و فقرا در دستور کار ستاد نمازجمعه، سپاه و دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول