اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

با پیروزی منتخب جهان در دور ششم

تنور جام ستارگان داغ شد/ معرفی نفرات برتر جام کاسپین در دور پنجم

تیم منتخب جهان با پیروزی در دور ششم جام ستارگان مقابل تیم منتخب ایران، تنور قهرمانی در این جام را داغ‌تر کرد.

تنور جام ستارگان داغ شد/ معرفی نفرات برتر جام کاسپین در دور پنجم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم منتخب جهان که در دور پنجم با شکست مقابل شطرنج‌بازان ایرانی داری شانس کمی برای کسب مقام قهرمانی جام ستارگان بودند با پیروزی در دور ششم تنور قهرمانی را داغ‌تر کرده و تکلیف قهرمان به دور هفتم و هشتم کشیده شد.

در دور ششم جام ستارگان سه دیدار استاد بزرگ التاج سفرلی مقابل استاد بزرگ علیرضا فیروزجا، استاد بزرگ اوگنی الکسیف مقابل استاد بزرگ محمدامین طباطبایی و استاد بزرگ سرگئی تیویاکوف مقابل استاد بزرگ پرهام مقصودلو با نتیجه تساوی به پایان رسیده و استاد بزرگ مارین بوسیوچیچ مقابل استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی به پیروزی دست‌یافت.

در دور ششم سومین دوره جام ستارگان تیم ستارگان جهان با نتیجه 2.5 بر 1.5 مقابل تیم ستارگان ایران به پیروزی دست‌یافت، تیم منتخب ایران در پایان شش دور نخست مسابقات با نتیجه 12.5 بر 11.5 در گیم پوینت و با نتیجه هفت بر پنج در متچ پوینت از همتای جهانی خود پیش افتاده است.

در دور پنجم هفدهمین دوره جام کاسپین و در جدول استادی، مسعود مصدق پور از ایران، ویتالی برنادسکی از اوکراین، وادیم مالاخاتکو از بلژیک، آرش طاهباز از ایران و آذرمیرزائوف از آذربایجان روی میزهای یک تا پنج به پیروزی دست‌یافتند، در پایان دور پنجم، استاد بزرگ مسعود مصدق پور و استاد بزرگ ویتالی برنادسکی با 4.5 امتیاز به‌طور مشترک در صدر جدول قرار گرفتند.

در جدول B جام کاسپین، علیرضا مقدم و سعید ولوکولایی با پنج امتیاز، در جدول C، محمد غیاثوند با شش امتیاز، در جدول D، خاتون باقیروا از جمهوری آذربایجان، استاد بین‌المللی آناهیتا غلامی، استاد فیده نازنین مبرهنی و پروا بهزادنظیف از ایران با چهار امتیاز و در جدول E مسابقات، محمدحسین قنبرعلیزاد با شش امتیاز در صدر قرار گرفتند.

به گزارش فارس، هفدهمین دوره مسابقات شطرنج جام کاسپین و سومین دوره رقابت‌های شطرنج جام ستارگان از بیست و سوم بهمن‌ماه به میزبانی منطقه آزاد در گیلان آغازشده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول