اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کیش‌ومات منتخب جهان در دور پنجم جام ستارگان

دور پنجم جام ستارگان با پیروزی تیم منتخب ایران مقابل منتخب جهان به پایان رسید و شطرنج‌بازان ایرانی یک گام دیگر به کسب مقام قهرمانی در این جام نزدیک شدند.

کیش‌ومات منتخب جهان در دور پنجم جام ستارگان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پنجمین دور از سومین دوره جام بین‌المللی ستارگان با پیروزی تیم منتخب ایران مقابل منتخب جهان خاتمه یافت، شطرنج‌بازان ایرانی در این دور با نتیجه 2.5 بر 1.5 مقابل منتخب جهان به پیروزی دست‌یافتند.

نتایج دور پنجم جام ستارگان:

پرهام مقصودلو 1 – التاج سفرلی از جمهوری آذربایجان 0

علیرضا فیروز جا 1 – اوگئی الکسیف از روسیه 0

مارین بوسیویچ از کرواسی 1 – محمدامین طباطبایی 0

امیررضا پوررمضانعلی 0.5 – سرگئی تیویاکف از هلند 0.5

در هفدهمین دوره جام کاسپین و در جدول استادی، استاد بزرگ کارن گیریگوریان از ارمنستان، استاد بزرگ ویتالی برنادسکی از اوکراین و استاد بزرگ مسعود مصدق پور از ایران روی میزهای یک تا سه به پیروزی رسیدند، بازی وادیم مالاخاتکو بلژیکی و آراد نظری روی میز چهار با نتیجه تساوی به پایان رسید و استاد بین‌المللی سید خلیل موسوی روی میز پنج به پیروزی دست‌یافت.

در جدول B این جام، علیرضا مقدم، مسعود کرم کژانی و شوکلا شوبام از هند، در جدول C، محمد قیاسوند، احمدعلی ابری و محمد معصومی، در جدول E، محمدحسین قنبرعلی، فرزاد پویا گلشن نژاد، مهران ظاهری مقابل رقبای خود با پیروزی میز مسابقه را ترک کردند.

در جدول D این مسابقات، بازی میز 1 بین کاندیدای استادی خاتون باقیروا از آذربایجان در مقابل کاندیدای استادی نازنین مبرهنی به نتیجه تساوی دست‌یافت و پروا بهزادنظیف و استاد بین‌المللی بانوان آناهیتا غلامی و سارا مسعودعبدالله از عراق مقابل رقبای خود با پیروزی میز مسابقه را ترک کردند.

به گزارش فارس، هفدهمین دوره مسابقات شطرنج جام کاسپین و سومین دوره رقابت‌های شطرنج جام ستارگان از بیست و سوم بهمن‌ماه به میزبانی منطقه آزاد در گیلان آغازشده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول