با این دولت ماست هم از بقالی نمیشه گرفتچه برسه به گرفتن غرامت جنگ مسئولی که کم کاری میکنه و وظیفهشو درست انجام نمیده،یعنی نون حلال سر سفره زن وبچه اش نمیبره ،اونی که نون حلال نمیبره اگر دزد و حروم خور نیست چیه؟خدا نگذره از خائنین و ..ملعون است مسئولی که برمسندی تکیه بزندو از عهده ی آن برنیاید
