اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تسریع فرآیندهای درمانی بیماران مبتلا به کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در کلینیک سرپایی کروناویروس بیمارستان نمازی، از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز درمانی نظارت کرد.

تسریع فرآیندهای درمانی بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اورنگ ایلامی راه اندازی کلینیک های درمان سرپایی را از بهترین راه های کمک به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و مدیریت تخت های بیمارستان ها در موج پنجم کرونا دانست.

وی افزود: با راه اندازی کلینیک سرپایی کروناویروس، بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می کنند، پس از ارزیابی اولیه، در صورتی که نیاز به بستری شدن نداشته باشند، در کلینیک های سرپایی اقدامات درمانی موردنیاز را دریافت می کنند.

ایلامی با تاکید بر اینکه راه اندازی کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونا نقش موثری در کاهش ضریب اشغال تخت های بیمارستانی دارد، از اضافه شدن بخش‌های جدید و کمک به بیماران تا فروکش کردن پیک پنجم کرونا در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه، کمک گرفتن از تیم های درمانی دیگر بیمارستان‌ها و افزایش همکاری اساتید و دستیاران پزشکی خبر داد.

معاون درمان دانشگاه همچنین از تلاش و همکاری تیم مدیریتی و کارکنان بخش های مختلف بیمارستان نمازی با مجموعه دانشگاه و معاونت درمان در بحران پاندمی کووید ۱۹ و خدمت رسانی مناسب به بیماران نیز قدردانی کرد.

در این بازدید پیرامون چالش های این کلینیک سرپایی، شیوه حفظ ظرفیت تخت های بستری و ارایه خدمت بهتر به بیماران بدحال بر اساس پروتکل ابلاغی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استفاده حداکثری از کلینیک OPAT برای درمان بیماران به صورت سرپایی تبادل نظر و در خصوص نحوه استفاده بیماران نیازمند به دارو های تزریقی کووید ۱۹، گفت و گو شد.

در این بازدید قاسم ایزدی، مدیر نظارت اعتبار بخشی و صدور پروانه ها معاونت درمان دانشگاه و لیلا هاشمی زاده، مدیر پرستاری دانشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول