اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۳ بیمارستان صحرایی در فارس راه‌اندازی شد

تاکنون سه بیمارستان صحرایی در فارس راه‌اندازی شده و ۲ بیمارستان صحرایی دیگر هم در دست اقدام است.

۳ بیمارستان صحرایی در فارس راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس با اشاره به این که چند بیمارستان پشتیبان در این استان برای پذیرش بیماران کرونایی پیش بینی شده و سالن‌هایی هم برای بستری بیماران تجهیز شده است، گفت: تاکنون سه بیمارستان صحرایی راه اندازی شده و ۲ بیمارستان صحرایی دیگر هم در دست اقدام است.

عنایت الله رحیمی در بازدید از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های حضرت علی اصغر (ع) و نمازی شیراز با بیان این که کادر درمان همه تلاش خود را برای درمان کرونا به کار گرفته است، اظهار داشت: متاسفانه ورودی بیماران کرونایی به گونه‌ای است که فشار زیادی بر سیستم بهداشتی و درمانی می‌آورد.

استاندار فارس با اشاره به این که هم اکنون ۱۴۰ بیمار بستری دائم، ۱۰۰ بیمار سرپایی و ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان علی اصغر شیراز در حال دریافت خدمات درمانی هستند، افزود: امیدواریم با تلاش کادر این بیمارستان، بیماران بهبود یابند و تلاش می‌کنیم کمبود‌هایی مانند حقوق کادر درمان به ویژه در بیمارستان‌های عفونی که عمده زحمت بر دوش آن‌ها است مرتفع شود.

وی با بیان این که تلاش می‌کنیم اقلام ضروری مورد نیاز درمان بیماران کرونایی را تامین کنیم، ادامه داد: پزشکان اعلام می‌کنند که دارو‌های اصلی مورد نیاز موجود است و در بیمارستان‌ها تجویز می‌شود؛ هرچند با روندی که بیماری طی می‌کند اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود و مردم خودشان همکاری نکنند امکان سرویس دهی وجود ندارد.

رحیمی افزود: تلاش می‌کنیم در کنار بیمارستان علی اصغر که کادر متخصص و امکانات خوبی دارد سالن دیگری تهیه و راه اندازی کنیم؛ هرچند که هم اکنون حتی از مسجد بیمارستان هم به عنوان درمانگاه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول