17 اردیبهشت 1405

عربستان حریم هوایی و پایگاه‌های خود را به روی آمریکا بست

یک شبکه اسرائیلی گزارش کرد که ریاض به دلیل ناامیدی از دریافت تضمین‌های امنیتی واشنگتن در برابر هرگونه پاسخ موشکی ایران، حریم هوایی و پایگاه‌های نظامی خود را به روی ایالات متحده بسته است.
مگه عربستان از خودش اختیار هم داره!؟ 🤔
17:23 - 17 اردیبهشت 1405

89 واکنش
11٫7k بازدید