آیا میدانید با چه ملتی در پیکارید؟دیروز، در پی هجوم ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به نگین درخشان پارس جنوبی، واقعهای رخ داد که شکوه غیرت را دوباره معنا کرد. هنگامی که رئیس حراست شرکت «پادجم» فرمان تخلیه صادر کرد و مقرر شد تنها تعداد اندکی از نفرات بهصورت داوطلبانه برای صیانت از مجموعه باقی بمانند، تعدادی کمی از نفرات ماندن، سایر پرسنل حراست ابتدا به سمت خروجی حرکت کردند، اما پس از چند قدم، همگی بازگشتند.رئیس حراست با تعجب پرسید: «چرا بازگشتید؟»به نظر شما چه پاسخی شنید؟پاسخ پرسنل: «مگر خون ما رنگینتر از خون هموطنامونه؟ یا سرختر از خون مقتدای شهیدمون؟ مگه جون ما از اون رفیقایی که توی سایت میمونن عزیزتره؟ نه والله... ما تا آخرش، شونهبهشونهی هم ایستادیم.»به این وطن و چنین فرزندانی افتخار کنید. در عسلویه، از کوچکترین پیچ و مهره تا پیشرفتهترین فناوریها، همگی بومی و ساختهی دستان توانمند کارگران و مهندسان ایرانی است. دشمنان بدانند که «بردگان اپستین» هرگز نخواهند توانست این ملت سرافراز را به زانو درآورند. این روزهای سخت میگذرد، اما آنچه در تاریخ جاویدان میماند، ایران سربلند است.#عسلویه#پارس_جنوبی#ایران