خب اشتباه میکنه 😂 از حق که نباید گذشت ! افساید بود تمام . به جای این حرفا اساسی کار کنید نه این که یکی از پیر ترین تیم ها باشیم 😒😏
@user17091006492017698392 ساعت پیشدر پاسخ بهخب اشتباه میکنه 😂 از حق که نباید گذشت ! افساید بود تمام . به جای این حرفا اساسی کار کنید نه این که یکی از پیر ترین تیم ها باشیم 😒😏
@Alirezatbz1 ساعت پیشدر پاسخ بهبا توجه به اینکه در فوتبال تاثیرگذارترین عضو بدن پای بازیکن هست. من پیشنهاد میکنم فیفا برای خطای آفساید نزدیک ترین پای بازیکن به سمت دروازه حریف رو مد نظر قرار بده. در همین صحنه اگر دقت کنیم دو پای بازیکن تیم مدافع حتی به دروازه خودیشون هم نزدیک تره. خطای آفساید کاملا غیرعقلانی و غیرمنطقیه.
@user17091006151690101001 ساعت پیشسلام ودرود....اونطوری که تو زاویه کنار معلوم هست .دست کاپیتان بلژیک آفساید کامل پر کرده.اتاق VARآفساید با توجه به یار حریف در کناری آقای طارمی گرفته و به نظرم یک جور عوام فریبی وحقه بازی کردند.
@Steiner1 ساعت پیشدر پاسخ بهحتی رامین هم عمدا زد تو دست بازیکن بلژیک،کل فرایند کاشته گرفتن و گل کار شده بود که تهش بیفتی تو آفساید!یا مهدی نباید زود حرکت میکرد وقتی از قبل هماهنگه،یا ی نفر با تنه یکیو هل میداد جلو یا از سمت چپ کسی که یارگیری شده بود حرکت میکرد زودتر خط افساید رو میکشید عقبحیف شد واقعا،از گل های برتر جام میشد
@Power_Progress_Pride54 دقیقه پیشدر پاسخ بهبه لحظه پاس دقت کنید دست باز شده بازیکن شماره ٨ بلژیک آفساید را پر کردهدر واقع VAR با بازیکن دیگر بلژیک آفساید را اندازه گرفت.