با توجه به اینکه در فوتبال تاثیرگذارترین عضو بدن پای بازیکن هست. من پیشنهاد میکنم فیفا برای خطای آفساید نزدیک ترین پای بازیکن به سمت دروازه حریف رو مد نظر قرار بده. در همین صحنه اگر دقت کنیم دو پای بازیکن تیم مدافع حتی به دروازه خودیشون هم نزدیک تره. خطای آفساید کاملا غیرعقلانی و غیرمنطقیه.